7.8/10

Super!

Snel, mooie poster

Harold

Slechte service!

Bestelling geplaatst. Foto's worden gecheckt door een fotocontrole. Krijg hier melding van dat 2 foto's niet goed zijn. Maar.... aanpassen van de foto's is NIET MEER mogelijk!! Wanneer we afstemmen... Bestelling geplaatst. Foto's worden gecheckt door een fotocontrole. Krijg hier melding van dat 2 foto's niet goed zijn. Maar.... aanpassen van de foto's is NIET MEER mogelijk!! Wanneer we afstemmen om dit aan te passen wordt er aangegeven dat de canvas al te ver in het productieproces zitten. Waarom staat er dan in de mail na fotocontrole: Bedankt voor je bestelling! We willen ermee aan de slag, maar we twijfelen toch over de kwaliteit van de aangeleverde foto en hebben je bestelling daarom in de wacht gezet. Je krijgt dan alleen de keuze: Akkoord met kwaliteit of Nieuwe foto uploaden. We hebben hier geen keuze aangegeven maar een mail gestuurd. Hier is ook op gereageerd. Verzoek was om speciaal bestand te sturen. Dat was goed en hebben we gedaan. Hier krijgen we verder geen terugkoppeling van.

De andere foto kwam uit fotocontrole dat de kwaliteit niet goed genoeg was. We wilden hierom in plaats van 80x100 canvas naar een kleinere versie van de canvas waardoor de mindere kwaliteit niet zou opvallen. Maar dit was niet meer mogelijk omdat de productie al bezig was. WAAROM ZETTEN JULLIE DAN DE MAIL: HEBBEN JE BESTELLING HIEROM IN DE WACHT GEZET!!??

SUPER SLECHTE SERVICE!! EN DAARBIJ!! AL DIE CANVAS SITEN HANGEN ALLEMAAL AAN ELKAAR:

BESTELLING GEDAAN BIJ FOTOPRODUCTEN.NL (dit ging heel klantvriendelijk!!)
DAARNA GAAT ORDER NAAR FOTOCADEAU.NL die de grafische verwerking oppakken. HIER GAAT HET FOUT!!
DAARNA KOMEN ER OOK MAILS VAN CANVASCOMPANY.nl. ALLEMAAL ERG VERWARREND!! MET WIE HEBBEN WE NU TE MAKEN??

KORTOM AFRADER QUA SERVICE!!

Jo

Prima service, snelle levering, vriendelijk contact

probleem met levering snel en adequaat opgelost!

Janine

Mooi product! Snelle levering en een goeie prijs.

Veel keuzemogelijkheden.

Eigenlijk niets :)

Scholtens

Twee keer besteld en zeer tevreden.
Snelle levering en goed verpakt.

Overzichtelijke pagina's.
Alles is gemakkelijk te vinden.

Niet, ben zeer tevreden.

J.de Clippelaar

Snelle levering en prima prijzen/kwaliteit verhouding

Juiste prijskwaliteit verho5

Elles

Professioneel, klantgericht en prachtige producten!
Professioneel, klantgericht en prachtige producten!
Mijn product bleek bij bezorgen beschadigd. Hier werd niet moeilijk over gedaan en 2 dagen later had ik de nieuwe producten in huis! Kwaliteit is uitstekend, ik raad iedereen Fotocadeau.nl aan.

Ruime keus, leuke kortingen en vooral snelle levertijden! Ook s' avonds en in het weekend bereikbaar.

Hennie

Voor het eerst een foto besteld via fotocadeau, er stond bij dat er naar 4 dagen werd geleverd en precies op de 4de dag kreeg ik onze prachtige muurcirkel En wat hebben wij veel complimenten... Voor het eerst een foto besteld via fotocadeau, er stond bij dat er naar 4 dagen werd geleverd en precies op de 4de dag kreeg ik onze prachtige muurcirkel En wat hebben wij veel complimenten gekregen over onze muurcirkel. Zeker een aanrader

Snelle service. Prachtige kwaliteit

Ineke Watson

Uitstekend!

Goede kwaliteit en snelle levering.

Geen.

Pander

Duidelijke site!
Ik heb 4 fotoboeken gemaakt, 3 over de eerste lockdown (met papa mee aan boord dus leerzaam en enorm veel lol) en 1 voor ons zoontje voor de fun.

Leuke keuze's qua...
Duidelijke site!

Leuke keuze's qua achtergronden, stickers en meer!!

Netjes geleverd en we zijn er enorm blij mee!!
(Helaas 1 punt beschadigd maar dat mocht de pret niet drukken).

*veel keuze met achtergronden etc
*duidelijke mails met bestelling etc
*netjes geleverd!

Geen verbeterpunten qua fotoboeken.
Ook geen verbeter punten met oog op de levering.