7.8/10
7.8/10

Britt

Bestelling fotoboek

n.v.t.

Klantvriendelijkheid, snelheid levering, serieus nemen van een klant!

S. Wever

Ik heb 3 canvas besteld. Goede producten...goed verpakt en snelle levering. Top!

Levering en kwaliteit

Meer opties introduceren om eigen fotos te bewerken en/of te knippen.

Regina

Slechte communicatie!

GEEN!!!

Beter communiceren! Er is totaal geen communicatie. Je moet er zelf achter aan bellen.. bestellingen annuleren is een drama!! Terwijl er nog niks aan mn bestelling gedaan is. Bestelling zou vandaag... Beter communiceren! Er is totaal geen communicatie. Je moet er zelf achter aan bellen.. bestellingen annuleren is een drama!! Terwijl er nog niks aan mn bestelling gedaan is. Bestelling zou vandaag bezord worden. Daar had ik ook €7.95 verzendkosten voor betaald. Ik bel de klantenservice om te vragen hoelaat mijn bestelling aankomt. Krijg ik te horen dat ze nog niet eens met mn bestelling bezig zijn ???? Nu nog maar afwachten of ik mn geld terug krijg...

cees van elswijk

Perfecte print, mooie lijst en super snelle service TOP *****

Prachtige afdruk, snelle service

Geen, zo houden en alles is uitstekend

Mw.MJP van Orsouw

Mijn eerste contact viel iets tegen. Waarschijnlijk heb ik de beschrijving hoe de site werkt over het hoofd gezien. En ook mijn foto's niet goed klaar staan. De reacties van de klanten service waren... Mijn eerste contact viel iets tegen. Waarschijnlijk heb ik de beschrijving hoe de site werkt over het hoofd gezien. En ook mijn foto's niet goed klaar staan. De reacties van de klanten service waren goed en behulpzaam.
Enkel kwam ik daardoor tijd te kort bij Vakantie Veiling dus dat verliep.. jammer ik zag het e v en niet maar zitten. Ben toen rechtstreeks bij foto cadeau gaan bestellen . Had er nog te weinig kennis van en toen zaten er fouten in hun systeem. 18 dezelfde afdrukken. Tja het schoot niet op. Maar een ding bedrijfsruimte kwam me heel goed tegemoet om dit op te lossen . Nu is alles binnen en eind goed al goed.
Mechelien

Service en echt binnen 24 uur een reactie op je mails. Vriendelijk aan de telefoon en doen hun best om je te helpen of problemen op te lossen. Erg goed vond ik bereidheid om fouten te erkennen en de... Service en echt binnen 24 uur een reactie op je mails. Vriendelijk aan de telefoon en doen hun best om je te helpen of problemen op te lossen. Erg goed vond ik bereidheid om fouten te erkennen en de kosten geheel voor het bedrijf zijn rekening te brengen

Voor af heel goed ook de simpele punten uitleggen B.v . Na uploaden goed duidelijk laten zien hoe foto's te verwijderen werkt en wanneer en waar je foto's aangepast . Dat pas na plaatsen in... Voor af heel goed ook de simpele punten uitleggen B.v . Na uploaden goed duidelijk laten zien hoe foto's te verwijderen werkt en wanneer en waar je foto's aangepast . Dat pas na plaatsen in winkel wagen de foto's ,n bepaalde tijd bewaart. Blijven voor sommige simpel voor enkelen habra ka da bra Dus simpel punt voor punt beschrijven. Dat zal veel tijd aan de telefoon besparen. Advies simpel simpel. Laat n kind van 10 jaar dit maar eens uit proberen. Vriendelijke griet M. van Orsouw
N hg

Marcel Engelen

Echt slecht

Mooie website

Kwaliteit product / verzendverpakking

P

DRAMATISCHE KLANTESERVICE
KAN NIETS BESTELLEN EN WORDT DOOR DEZE FIRMA VAN HET WELBEKENDE KASTJE NAAR DE MUUR GESTUURD. WEG GELD.
GA NOOIT HIER WAT KOPEN IS MIJN GOEDE RAAD.

NOP

KLANTEN HELPEN EN NIET VERWIJZEN
KLANTEN HELPEN EN NIET VERWIJZEN
KAN NIET MEER INLOGGEN ,GEEN NIEUW ACCOUNT MAKEN EN NIET AFREKENEN ALS EENMALIGE KLANT , OOK NIET VIA ANDERE SYSTEMEN EN NETWERKEN. TELEFONISCHE CONTACT: ADVIES IS DAN MAILEN AUB ENDAT WIL DUS NIET.

FOTOSCHENK

Slechte kwaliteit foto op plexigals

slechte service

Neem je klanten serieus en wees open houdt mensen niet voor de gek.

P. Jansen

Zeer goed, goede prijs-kwaliteitsverhouding

Makkelijk kiezen en maken met eigen foto's

Iris

Ik heb 3x hier wat besteld. Een fotoboek, een canvas en muurcirkels. Het is niet te duur en het heeft goede kwaliteit. Eerst maakte ik de fotoboeken zelf en plakte ik er foto’s in, maar ik stap over... Ik heb 3x hier wat besteld. Een fotoboek, een canvas en muurcirkels. Het is niet te duur en het heeft goede kwaliteit. Eerst maakte ik de fotoboeken zelf en plakte ik er foto’s in, maar ik stap over op de fotoboeken van fotocadeau! Ze worden zo mooi!! Het is zeker een aanrader om hier wat te bestellen

Prijs en kwaliteit is goed