7.8/10
8.2/10
8.2/10
7.8/10

f. Janssen

De door fotocadeau geproduceerde foto op linnen van 40x60 cm. van mijn kleindochter samen met mijn achterkleinkinderen zijn werkelijk prachtig.

Kleur, scherpte en snelheid van levering

Alisha Timmermans zorg

Optijd geleverd zoals verwacht is het product aangekomen op de aangegeven datum.
Mooie kwaliteit.

Verpakking was moeilijk los te krijgen en ik moest goed oppassen dat ik de foto niet beschaadigde.

Kyara Devenyn

Ik heb hexagons gekregen a.d.h.v. een samenwerking op instagram. Die 12 stuks zijn 1 voor 1 beter dan verwacht! De foto’s en het product zelf zijn van mega goeie kwaliteit! Ook de klantenservice is... Ik heb hexagons gekregen a.d.h.v. een samenwerking op instagram. Die 12 stuks zijn 1 voor 1 beter dan verwacht! De foto’s en het product zelf zijn van mega goeie kwaliteit! Ook de klantenservice is echt enorm goed.

- mega goeie kwaliteit
- hele lieve klantendienst
- na een misverstand qua foto’s die doorgekomen waren, alles heel goed opgelost

Ang

Super!

Alles is duidelijk en bestellen gaat gemakkelijk.

Hanneke

Erg goede ervaring. Klantvriendelijk, snel reageren, prima kwaliteit!

Hoge kwaliteit product en klantvriendelijk

Lensdupke

Slechte communicatie, foto controle niet uitgevoerd wel betasbetaald, geen goede oplossingen bieden. Dus slechte poster en geld weg.

Niet één

Communicatie, en verbeterde foto kwaliteit leveren.

Mol

Mooi fotoboek na mindere service

Fotoboek is binnen de aangegeven tijd en met goede kwaliteit geleverd

Betere service. Vouchercode werkte niet. Na 10 x contact met de klantenservice werd het nog niet opgelost. Pas toen ik zelf een oplossing aandroeg, kon de order geplaatst worden. Daarna werd wel... Betere service. Vouchercode werkte niet. Na 10 x contact met de klantenservice werd het nog niet opgelost. Pas toen ik zelf een oplossing aandroeg, kon de order geplaatst worden. Daarna werd wel netjes de afspraak nagekomen. Iets meer begrip voor de klant zou fijn zijn.

Willi Lindorfer

Sg. Damen und Herren,
ich habe die Bestellung Bestellnr. 5300001137 (Weltkarte) vom 1.12.2020 noch immer nicht bekommen!
Am 1.12.2020 wurde der Betrag von 130,85 € schon abgebucht. Was ist...
Sg. Damen und Herren,
Am 1.12.2020 wurde der Betrag von 130,85 € schon abgebucht. Was ist los mit ihrer Firma, warum kommt meine bezahlte Weltkarte nicht an!
LG Willi

auf mails antworten

Waardeloos!

Duidelijke foto op wit aluminium

Ophangsysteem niet juist geleverd. Klacht ingediend en vervolgens wordt er een nieuwe gestuurd. Wat denk je? Precies hetzelfde probleem. Misschien de foto's blijven drukken en de Ophangsystemen... Ophangsysteem niet juist geleverd. Klacht ingediend en vervolgens wordt er een nieuwe gestuurd. Wat denk je? Precies hetzelfde probleem. Misschien de foto's blijven drukken en de Ophangsystemen uitbesteden. Lopen nu al weken aan te modderen zonder een oplossing. En misschien ook fijn als jullie na 12.00uur nog bereikbaar zijn voor deze problemen.

Amber

Snelle levering een goede kwaliteit

Snelle levering, dinsdagavond besteld en donderdagochtend al in huis.

Niet van toepassing.