7.8/10
7.8/10

A.G. de Kleine

Perfecte kwaliteit

Supersnel en
Perfecte kwaliteit, heel erg blij mee. (Al 3 keer besteld!)

W.J.S.

Een " oude meester " op canvas gekocht, na het winnen van een veiling op veiling.nl. Prachtig doek, netjes verpakt.

Ga zo door ??

GJ

Matig

Kwaliteit foto

De afwerking is niet netjes, scheef gesneden, rafellent randje, witte randen nog zichtbaar. De communicatie kort. Eerste product zit in elkaar, er wordt een nieuwe opgestuurd die moeten we zelf... De afwerking is niet netjes, scheef gesneden, rafellent randje, witte randen nog zichtbaar. De communicatie kort. Eerste product zit in elkaar, er wordt een nieuwe opgestuurd die moeten we zelf bijknippen en in elkaar zetten. Dan wordt er gezegd we leveren het altijd los aan u moet het zelf in elkaar zetten...voor dat geld? En de eerste keer niet? Smoesjes! We hadden ook een cadeaubon dan mag je niet meedoen met kortingsacties....leuk dat u een cadeaubon heeft gekregen (waar gewoon voor betaald is!) maar u mag dan wel de volle pond betalen. Zou wat zijn als een winkelketen dat bij de kassa ook zou zeggen.

nadine stolk

Super

goeie / mooie kwaliteit

niks

B. Pater

Heel blij met de mooie hexagon tegels!!! Al 2 keer besteld en beide keren binnen een paar dagen in huis!

snelle levering

Meijden

Ik word niet geholpen niks!!!!

Niks

Betere klantenservice wacht al 2 dagen op reactie

Wendy

Kut

Nee

Onduidelijk,het fotoalbum wilde niet in winkelwagentje

Mark gons

Slecht

Niet

Beloftes waarmaken

C Mimaroglu

Zeer slecht en niet professioneel. Kon mijn vorige beoordeling nergens terug lezen.

Smoesjes verzinnen en tijd rekken

Het is beter als u eerlijk blijft en niet elk keer tijd rekken. Misschien een tip aan jou Album die jullie niet leveren is geen probleem, maar de tijd ga ik wel bij u declarere.

Henri Verhagen

Wat een prachtig bedrijf! Zeer goede service en mooie producten!!

Fijn bedrijf. Zeer goede support en erg vriendelijk personeel. Mooie producten tegen een zeer nette prijs!

De belangrijkste tip: lekker zo door gaan!