7.8/10
8.2/10
7.8/10

Nathalie verheul

Super !

Snelle levering en alles zeer netjes verpakt .top service

Geen verbeterpunten

Dniq

Een erg fijne website! Inmiddels al twee keer besteld daar. De communicatie is duidelijk en snel. Producten zijn zeer netjes verpakt en worden snel geleverd! Erg prettig!

Producten zijn goed ingepakt voor verzenden. Producten worden mooi en netjes afgeleverd. Zeer duidelijke communicatie.

Geen.

Staal

Super mooie foto’s op canvas, aluminium en op hout.
Ik blijf maar bestellen want het is fijn om op deze manier te genieten van mijn gemaakte foto’s.
Op hout ? kan ik iedereen...
Super mooie foto’s op canvas, aluminium en op hout.
Op hout ? kan ik iedereen aanbevelen. ??

Snelle service en makkelijk te bedienen.

??

GC Landaeta

Had contact gehad met klantenservice en bent goed geholpen en probleem was gelijk opgelost, en kwaliteit heel goed

Klantenservice en levertijd of bestelde produkt

Was gewoon goed

Monique Tienstra

Super ervaringen met fotocadeau.nl. Heb al diverse foto’s op canvas, aluminium en poster laten afdrukken . Kan zeker aanraden kwaliteit, service en afhandeling heel erg goed

Kwaliteit

Ga zo door!

S d

Mooie producten

Helder, snelle levering, niet duur

HF

Hexagon fotocollage besteld. Snel geleverd. Het ophangsysteem is minder dan bij de concurrent. Dat is jammer. De kwaliteit van de opdruk is uitstekend.

Mooie kwaliteit opdruk

Beter ophangsysteem (magnetische) zodat je ze makkelijker kan wisselen.

Maikeal

Fijn product!

Eerlijk advies en goede prijs

Nvt

cees van elswijk

Perfecte ervaring, mooie producten, snelle levering, goede service

snelheid en kwaliteit van het product

Chantal

Via instagram bij deze site terecht gekomen en wat was er veel keuze. Zelf gekozen voor een 80x120 aluminium foto en nog 2 kleinere erbij. De levering hiervan was super goed. De kwaliteit is... Via instagram bij deze site terecht gekomen en wat was er veel keuze. Zelf gekozen voor een 80x120 aluminium foto en nog 2 kleinere erbij. De levering hiervan was super goed. De kwaliteit is nagekeken en de foto was erg netjes ingepakt. erg tevreden!

Goede kwaliteit foto's