7.8/10
8.2/10
7.8/10

R van der Velde

Komen afspraken niet na

beter communicatie en versturen zoals op de side staat. Wacht nu al meer al 5 weken op bestelling die 5-7 dagen na bestelling verstuurd zou worden.

Reactie Fotocadeau:

Goedemorgen, excuses voor het ongemak! Is dit probleem inmiddels voor u opgelost? Anders ga ik dat nog regelen hoor. U mag mij mailen naar hendrik@fotocadeau.nl ^Hendrik

Martin Wingelaar

Super kwaliteit en super service!!

Service is top

Paulo pacheco

Hele mooie afwerking van de bestelde produkten. Goed verpakt en zoals het besteld is, zo toegekomen. Echt een aanrader voor wie foto cadeau's wil bestellen. Zou het iedereen aanraden grts

Mooie kwaliteit

Geen eigenlijk

Maartje Swart

Prachtige buiten foto gekregen ??

Netjes!

Zo door gaan!

Miranda

Altijd netjes geleverd. Goede kwaliteit en zonder problemen. Top

Snel geleverd

Met betalen en code invoeren gaat niet altijd goed

roger maas

Zeer goede service

je word erg goed geholpen

geen tips zou zeggen zo door blijven gaan met jullie goede service

Ineke Watson

Bestel sinds een jaar posters van mijn foto’s bij Fotocadeau. Uitstekende kwaliteit, snelle levering en goede service, kortom Top!

Kwaliteit, levering, service

Rita den Engelsman

Zeer professioneel bedrijf en degelijke service tbv. klantenservice.

Service met een hoofdletter.

Van Idsinga

Bestelling geplaatst voor Diamond Painting. Doordat sommige opties op de site van Fotocadeau al vooraf ingevuld waren, heb ik een cruciaal onderdeel gemist: de optie ronde of vierkante steentjes.... Bestelling geplaatst voor Diamond Painting. Doordat sommige opties op de site van Fotocadeau al vooraf ingevuld waren, heb ik een cruciaal onderdeel gemist: de optie ronde of vierkante steentjes. Vierkant stond (achteraf ontdekt) standaard ingevuld, ik wilde graag rond. Binnen 1,5 uur de fout ontdekt en per ommegaande een mail gestuurd. 16 uur later een bericht van de klantenservice gekregen dat ze mijn bestelling niet konden vinden. (Mijn ordernummer stond NB in de onderwerpregel van mijn mail.) Dit heb ik direct nogmaals doorgegeven. 7 uur dáárna kreeg ik het bericht dat de bestelling al te ver in het verwerkingsproces was. Contact met de klantenservice opgenomen. Deze bestelling was al te ver in het proces, er zou gekeken worden wat er aangeboden zou kunnen worden. Later die dag een simpel mailtje gekregen met de mededeling dat de bestelling al te ver in het proces was, dus dat er niets meer gedaan kon worden... Ik heb iets over het hoofd gezien, gedeeltelijk mijn fout, gedeeltelijk is de opzet van de site daar debet aan. Dat er na 1,5 uur niet meer ingegrepen kan worden in een proces van ruim 3 weken voor een order van ruim € 67 vind ik onvoorstelbaar. Of kwam het toch omdat de klantenservice véél te laat op mijn eerste mail gereageerd had ?

Kan ik na deze ervaring niet bedenken.

Geen vooraf ingevulde bestelformulieren gebruiken. Een duidelijk open vakje dat eventueel rood oplicht als er geen keuze gemaakt is, voorkomt dat er een item over het hoofd gezien wordt. Mails... Geen vooraf ingevulde bestelformulieren gebruiken. Een duidelijk open vakje dat eventueel rood oplicht als er geen keuze gemaakt is, voorkomt dat er een item over het hoofd gezien wordt. Mails adequater lezen en behandelen.

Karin Knap-Meijer

Foto op (plexi)glas besteld. Afdruk heel erg mooi en mooie kleuren. Dik tevreden.
Onderkant aan de rand zaten wat beschadigingen denk van het snijden. Heb daar een mailtje over gestuurd naar de klantenservice. Kreeg zeer snel mail terug dat er meteen een nieuwe gestuurd werd, en de oude mocht ik houden. En idd nieuwe en perfecte ontvangen. Super product en super services. Top aanrader om hier te bestellen.

Snelle oplossing bij probleem.

Website is erg druk en je moet goed kijken tijdens het bestellen dat je het juiste doet.