Harold

Slechte service!

Bestelling geplaatst. Foto's worden gecheckt door een fotocontrole. Krijg hier melding van dat 2 foto's niet goed zijn. Maar.... aanpassen van de foto's is NIET MEER mogelijk!! Wanneer we afstemmen om dit aan te passen wordt er aangegeven dat de canvas al te ver in het productieproces zitten. Waarom staat er dan in de mail na fotocontrole: Bedankt voor je bestelling! We willen ermee aan de slag, maar we twijfelen toch over de kwaliteit van de aangeleverde foto en hebben je bestelling daarom in de wacht gezet. Je krijgt dan alleen de keuze: Akkoord met kwaliteit of Nieuwe foto uploaden. We hebben hier geen keuze aangegeven maar een mail gestuurd. Hier is ook op gereageerd. Verzoek was om speciaal bestand te sturen. Dat was goed en hebben we gedaan. Hier krijgen we verder geen terugkoppeling van.

De andere foto kwam uit fotocontrole dat de kwaliteit niet goed genoeg was. We wilden hierom in plaats van 80x100 canvas naar een kleinere versie van de canvas waardoor de mindere kwaliteit niet zou opvallen. Maar dit was niet meer mogelijk omdat de productie al bezig was. WAAROM ZETTEN JULLIE DAN DE MAIL: HEBBEN JE BESTELLING HIEROM IN DE WACHT GEZET!!??

SUPER SLECHTE SERVICE!! EN DAARBIJ!! AL DIE CANVAS SITEN HANGEN ALLEMAAL AAN ELKAAR:

BESTELLING GEDAAN BIJ FOTOPRODUCTEN.NL (dit ging heel klantvriendelijk!!)
DAARNA GAAT ORDER NAAR FOTOCADEAU.NL die de grafische verwerking oppakken. HIER GAAT HET FOUT!!
DAARNA KOMEN ER OOK MAILS VAN CANVASCOMPANY.nl. ALLEMAAL ERG VERWARREND!! MET WIE HEBBEN WE NU TE MAKEN??

KORTOM AFRADER QUA SERVICE!!

Score voor Fotocadeau: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
6x Canvas