7.8/10
8.2/10
7.8/10

Buisman-atelier

Geweldig. Prachtige boeken

De foto’s waar ik over twijfelde zijn toch mooi en scherp geworden

Ik zou het niet weten

Hillery

Goede ervaring foto heel mooi en snel ontvangen. Ben heel erg tevreden en zou iedereen dit bedrijf aanbevelen.

Snelle service

Nicole Verhoeven

Ik heb een plexiglas plaat laten bedrukken met een kunstwerk (een foto van een schilderij). Ben super tevreden en blij met het eindresultaat; de kleuren zijn echt perfect! Een aanrader.

De kleuren zijn overeenkomend met origineel.

Ik had graag een ander formaat gewild 60 bij 30 (of 120 x 60cm), maar dat is helaas niet mogelijk.

De Bruijn

Goede snelle service en prachtig werk afgeleverd

Veel keuze

Nvt

Willebrands

Terwijl ik niks in mijn winkelwagentje heb, blijf ik mails krijgen dat ik mijn bestelling moet afronden, ik word er doodziek van

niet

de site wat makkelijker maken moeilijk om met een voucher te betalen

Reactie Fotocadeau:

Goedemorgen, ik heb u zonet een mail gestuurd om dit op te lossen! Ik hoop dat ik uw reactie mag ontvangen. ^Hendrik

Ester

ALS IK HAD GEWETEN DAT MIJN PRODUCT UIT CHINA KWAM HAD IK HET ZELF WEL BESTELD OP ALIEXPRESS!! MAAR DAN 20 EURO GOEDKOPER!! jammer dit.

Kan ik even niet opnoemen hoor.

Gewoon je eigen producten produceren en niet klanten meer laten betalen wat ze ook zelf kunnen bestellen(voor veel goedkoper)bij dezelfde leverancier !

Reactie Fotocadeau:

Goedemorgen, excuses voor het ongemak! Onze producten zijn niet verkrijgbaar via aliexpress. Ik vind het jammer dat u het zo ervaren heeft en wil u hier graag voor compenseren. Zou u mij willen... Goedemorgen, excuses voor het ongemak! Onze producten zijn niet verkrijgbaar via aliexpress. Ik vind het jammer dat u het zo ervaren heeft en wil u hier graag voor compenseren. Zou u mij willen mailen? Dit mag naar hendrik@fotocadeau.nl ^Hendrik

V.

In november mooi aluminiumschilderij ontvangen. Helaas viel deze vorige week plotseling van de muur, ondanks dat we het ophangsysteem op de juiste manier hadden bevestigd. Met als gevolg een... In november mooi aluminiumschilderij ontvangen. Helaas viel deze vorige week plotseling van de muur, ondanks dat we het ophangsysteem op de juiste manier hadden bevestigd. Met als gevolg een beschadiging op het schilderij. Echter...na dit te hebben gedeeld met fotocadeau, werd ons binnen een week kosteloos een nieuw fotoschilderij toegezonden! Wat een topservice van topcadeau.nl

Snel in contact en verzenden

Ronny Albers

Zeer teleurstellend foto +lijst besteld extra betaald voor snelle levering. Alles op voorraad geeft de site aan,foto afgeleverd maar geen lijst (jammer niet op voorraad krijg ik te horen als ik de... Zeer teleurstellend foto +lijst besteld extra betaald voor snelle levering. Alles op voorraad geeft de site aan,foto afgeleverd maar geen lijst (jammer niet op voorraad krijg ik te horen als ik de klantenservice bel),wanneer wel (geen idee).
Moet nu een nieuwe foto bestellen +lijst om nog op tijd te zijn ivm verjaardag.
Nu moet ik dus dubbele kosten gaan maken (vraag om een alternatief)sorry heb ik niet krijg ik als antwoord.
Ga wel naar een ander bedrijf hier nooit meer.

mooie site

niet meedenken met de klant

Reactie Fotocadeau:

Goedemorgen, erg jammer dat het zo is gelopen bij u. Ik wil u graag hiervoor compenseren en het oplossen! Kunt u mij een mail sturen? Dit mag naar hendrik@fotocadeau.nl ^Hendrik

Lisa

18 dagen geleden een bestelling geplaatst en nog steeds niks ontvangen. Geen track en trace code gekregen of niks.

Ik zou graag mijn product willen ontvangen, waar ik ook voor betaald heb

Reactie Fotocadeau:

Goedemorgen Lisa, excuses voor het ongemak! Ik zou graag van je willen weten als dit inmiddels opgelost is en anders ga ik dat voor je regelen. Je mag me mailen naar hendrik@fotocadeau.nl ^Hendrik

R van der Velde

Komen afspraken niet na

beter communicatie en versturen zoals op de side staat. Wacht nu al meer al 5 weken op bestelling die 5-7 dagen na bestelling verstuurd zou worden.

Reactie Fotocadeau:

Goedemorgen, excuses voor het ongemak! Is dit probleem inmiddels voor u opgelost? Anders ga ik dat nog regelen hoor. U mag mij mailen naar hendrik@fotocadeau.nl ^Hendrik