Mw.MJP van Orsouw

Mijn eerste contact viel iets tegen. Waarschijnlijk heb ik de beschrijving hoe de site werkt over het hoofd gezien. En ook mijn foto's niet goed klaar staan. De reacties van de klanten service waren goed en behulpzaam.
Enkel kwam ik daardoor tijd te kort bij Vakantie Veiling dus dat verliep.. jammer ik zag het e v en niet maar zitten. Ben toen rechtstreeks bij foto cadeau gaan bestellen . Had er nog te weinig kennis van en toen zaten er fouten in hun systeem. 18 dezelfde afdrukken. Tja het schoot niet op. Maar een ding bedrijfsruimte kwam me heel goed tegemoet om dit op te lossen . Nu is alles binnen en eind goed al goed.
Mechelien

Service en echt binnen 24 uur een reactie op je mails. Vriendelijk aan de telefoon en doen hun best om je te helpen of problemen op te lossen. Erg goed vond ik bereidheid om fouten te erkennen en de kosten geheel voor het bedrijf zijn rekening te brengen

Voor af heel goed ook de simpele punten uitleggen B.v . Na uploaden goed duidelijk laten zien hoe foto's te verwijderen werkt en wanneer en waar je foto's aangepast . Dat pas na plaatsen in winkel wagen de foto's ,n bepaalde tijd bewaart. Blijven voor sommige simpel voor enkelen habra ka da bra Dus simpel punt voor punt beschrijven. Dat zal veel tijd aan de telefoon besparen. Advies simpel simpel. Laat n kind van 10 jaar dit maar eens uit proberen. Vriendelijke griet M. van Orsouw
N hg

Score voor Fotocadeau: 3.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Ja
18 Hexocon 6 hoekig 22x 19 × 6 vierkanten vormemv ...