Awl.Bouten

Zeer goed, goede kwaliteit

snelle en goede afhandeling

A. Baks

Vlotte services. Ook bij het uploaden van foto’s na een computer crash.

Beschrijf hier uw ervaring

Gebruiksvriendelijk programma met ongekende mogelijkheden.

M

Al meer dan 10 jaar bestel ik mijn fotoboeken bij dit bedrijf

Beschrijf hier uw ervaring

Uitstekende service, wel prijzig. Prachtige producten. Programma (met name het onderdeel tekst) niet erg handig.

Mooi boek afgeleverd.

komen afspraken na

René Leijten

Intussen het 10e fotoalbum afgenomen, en af steeds een goed resultaat.

Beschrijf hier uw ervaring

Veel mogelijkheden en variaties in de software zodat het resultaat elke keer en nieuw fotoboek betekend.👍

H van Uden

Perfecte service

Beschrijf hier uw ervaring

Heb mijn 3de fotoboek van 100 pagina's laten maken. Wederom schitterende produktie.

Rijnberg

Snelle en zorgvuldige levering.

Beschrijf hier uw ervaring

Gaandeweg leer je het programma steeds beter kennen, hierdoor kun je voor verschillende uitstralingen kiezen.

H van Uden

Heeft al het derde fotoboek voor me gemaakt

Beschrijf hier uw ervaring

Levert iedere keer perfect werk af

In het verleden ben ik goed geholpen als ik eens stranden met een fotoboek!
Het is erg leuk om boeken te maken!
Je went aan je programma!

Prima resultaten met Fotoboeken.nl. Die ene keer dat de bestelling niet klopte, is het juiste product vakkundig en snel nagezonden. Mooie boeken, fijne opties, duidelijke software met veel creatieve... Prima resultaten met Fotoboeken.nl. Die ene keer dat de bestelling niet klopte, is het juiste product vakkundig en snel nagezonden. Mooie boeken, fijne opties, duidelijke software met veel creatieve mogelijkheden.