Bart van Paassen

Helemaal Top!!!

Beschrijf hier uw ervaring

Met veel geluk kijk ik mijn net binnengekregen fotoboek in, zoals ik gewend ben hebben de mannen/vrouwen het weer prachtig gemaakt! Door de hoogglans-coating ziet het er mooier uit, blader je er makkelijker doorheen en zijn de pagina's veel beter afneembaar als er vuil op komt. Top!

HHM

Heel goed. Ik had ooit een boek met 2of3 pagina’s met een schaduw/streep erop, em het boek werd zonder enig probleem vervangen. Ik mocht het afgekeurde exemplaar ook behouden. De software is goed...

Zie boven

h.g. van den elst

niet optimaal

Product is prachtig

Beschrijf hier uw ervaring

Wat jammer is is dat er soms updates door worden gevoerd die het programma niet handiger maken. Maar omdat het product erg mooi is (ik maak al boeken vanaf 2008) blijf ik dit programma wel gebruiken, maar heel gebruiksvriendelijk vind ik het programma niet

Slootje

Onlangs weer een prachtig fotoboek ontvangen welke ik gemaakt heb over onze vakantie. Prachtige kwaliteit met haarscherpe foto's op mooi glanzend stevig papier. Dit is een geweldige herinnering van...

Positief.

Beschrijf hier uw ervaring

Het product wordt netjes afgeleverd. Ziet er altijd goed uit.
Hulpvaardige mensen die ook bereikbeear zijn als ik hupl nodig heb.

Paola Beijersbergen

Onwijs goede service en mooie kwaliteit albums

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben ontzettend goed, vriendelijk en snel geholpen!

Veel fotoboeken laten drukken, kaarten en een muurversiering

Beschrijf hier uw ervaring

goeie kwaliteit, kleuren en scherpte van de foto's komen goed uit, bestelling altijd snel in huis

Ik doe al vele jaren zaken met dit bedrijf en ben steeds zeer tevreden. Ook de software werkt prettig.
Het resultaat van de fotoboeken laat niets te wensen over.

Beschrijf hier uw ervaring

Het resultaat van de fotoboeken laat niets te wensen over.

Goede kwaliteit,snelle service