Angela

Normaal doe ik niet mee aan reviews, je wordt ermee doodgegooid. Maar nu neem ik erg graag de moeite even te laten weten dat dit echt een kwalitatief goed en zeer attent bedrijf is.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had via een kortingsaanbieding op een andere site een fotoboek gemaakt waar ik een half jaar de tijd voor had. Super!
Na ontvangst ben ik ontzettend tevreden over de mooie frisse maar niet schreeuwende kleuren. Mooi papier ook.
Helaas wat kleine inktfoutjes aan de zijkant waar het zwart is maar waar ik niet over wilde zeuren. Maar uiteindelijk toch jammer. Dus schreef ik na enkele weken over de foutjes, met bewijsfoto's erbij. Ook dat ik zat te wachten op nog zo'n kortingsaanbieding zodat ik het boek over kon laten drukken maar dat er helaas geen aanbieding meer langs kwam.
Dezelfde week ontving ik een vriendelijk mailtje dat er een nieuw boek onderweg was...zonder bijbetaling. Geweldig!
Nou dàt vind ik nog een service en reden dat ik vandaag deze moeite neem te bedanken en dit kenbaar te maken.

Anneke Schutte

Snelle service, goede kwaliteit fotoboeken.

Beschrijf hier uw ervaring

Het resultaat, een prachtig fotoboek is elke keer een feestje. Het programma is uitgebreid en goed te doen. Fijn dat de bladzijden plat kunnen liggen. Lukt iets niet zijn jullie telefonisch goed te bereiken en bieden hulp zo nodig.

Hans

Kwaliteit van het boek is prachtig, snel geleverd. Ook de losse canvas foto was er snel.

Jolanda

Prima bedrijf, snelle levering, kwaliteit is goed. Eerder had ik een probleem met een code en direct contant opgenomen met klantenservice. Snel kreeg ik een passende oplossing.

CEM Bink

Al verschillende boeken bij fotoboeken.nl gemaakt. Fijne software. Goede kwaliteit qua kleuren, helderheid, papier en omslag.

Beschrijf hier uw ervaring

Jammer dat je tijdens het maken de prijs niet ziet nadat je bladzijden hebt toegevoegd.

Ik laat af en toe een fotoboek maken door dit bedrijf. Dat is meestal vlot klaar en wordt op een nette manier afgeleverd.

Volgens mij zijn dit twee dezelfde vragen. In iedergeval is dit een onduidelijke vraagstelling.

Beschrijf hier uw ervaring

Prima werk leveren ze af. Ik heb een verzamelboeking genomen maar je kunt er wat moeilijk in bladeren.

Snelle en goede service. Goede kwaliteit.

Beschrijf hier uw ervaring

Zie hier boven. Jammer dat er geen spellingscontrole in het systeem zit.

Prima kwaliteit. Zeer behulpzaam bij vragen.

Dick Klees Presentatie

Fotoboek van hoge kwaliteit, gemakkelijk te ontwerpen. Bij een probleem met de software kreeg ik prima telefonische ondersteuning, hoewel het aan mijn computer bleek te liggen.