Guido

Zeer goede uitvoering en kwaliteit van de boeken. Daarnaast een uitstekende service, snel antwoord op vragen, deskundige en zeer vriendelijke helpdesk.
Teveel betaalde verzendkosten waren...

Bep Soeterbroek

Zeer prettig

Paula Plas

Ben super tevreden over dit bedrijf.

Anna

Heb al meerdere fotoboeken hier laten afdrukken

Beschrijf hier uw ervaring

Vlotte service, goede communicatie, productiefout snel rechtgezet

Ik heb ondertussen 8 fotoboeken bij Julie bedrijf laten makes, erstwhile bij photo tools en later fotoboeken.

Beschrijf hier uw ervaring

De aflevering is prima en de aflevering is volgens afspraak.

Thierry Verbrugghe

Top, professioneel, correct en eerlijk.

Gerda de Groot

Goed, ook als ik een probleempje heb , wordt ik prima te woord gestaan, ook al is het een domme huisvrouwenvraag

Angela

Normaal doe ik niet mee aan reviews, je wordt ermee doodgegooid. Maar nu neem ik erg graag de moeite even te laten weten dat dit echt een kwalitatief goed en zeer attent bedrijf is.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had via een kortingsaanbieding op een andere site een fotoboek gemaakt waar ik een half jaar de tijd voor had. Super!
Na ontvangst ben ik ontzettend tevreden over de mooie frisse maar niet schreeuwende kleuren. Mooi papier ook.
Helaas wat kleine inktfoutjes aan de zijkant waar het zwart is maar waar ik niet over wilde zeuren. Maar uiteindelijk toch jammer. Dus schreef ik na enkele weken over de foutjes, met bewijsfoto's erbij. Ook dat ik zat te wachten op nog zo'n kortingsaanbieding zodat ik het boek over kon laten drukken maar dat er helaas geen aanbieding meer langs kwam.
Dezelfde week ontving ik een vriendelijk mailtje dat er een nieuw boek onderweg was...zonder bijbetaling. Geweldig!
Nou dàt vind ik nog een service en reden dat ik vandaag deze moeite neem te bedanken en dit kenbaar te maken.

Anneke Schutte

Snelle service, goede kwaliteit fotoboeken.

Beschrijf hier uw ervaring

Het resultaat, een prachtig fotoboek is elke keer een feestje. Het programma is uitgebreid en goed te doen. Fijn dat de bladzijden plat kunnen liggen. Lukt iets niet zijn jullie telefonisch goed te bereiken en bieden hulp zo nodig.