Beschrijf hier uw ervaring

Er is gebruiksvriendelijk met de software te werken

Lianne

10/10

Heel blij met de navulbare boeken in het assortiment!

Beschrijf hier uw ervaring

Zeer tevreden met de service, aanbod en kwaliteit van de fotoboeken. Wel prijzig. Na een zeer geslaagde vakantie zocht ik een fotoboek zonder vaste pagina's omdat ik geen idee had hoeveel pagina's... Zeer tevreden met de service, aanbod en kwaliteit van de fotoboeken. Wel prijzig. Na een zeer geslaagde vakantie zocht ik een fotoboek zonder vaste pagina's omdat ik geen idee had hoeveel pagina's ik nodig had. Foto's wilde ik los bestellen en inplakken i.p.v. op de pagina's gedrukt hebben. Tot mijn grote vreugde bied fotoboeken.nl navulbare boeken aan in een mooi vierkant formaat. Sindsdien maak ik voor verschillende fotoboeken hier gebruik van, tot nu toe zeer tevreden met ontvangen bestellingen.

Erik van Egmond

8/10

Goed

Beschrijf hier uw ervaring

Klacht die ik had over de kwaliteit van een door mij besteld fotoboek is naar behoren opgelost.

Paula

9/10

Altijd Top fotoboeken

Beschrijf hier uw ervaring

Ik maak dikke platliggende fotoboeken als herinnering voor mijn kinderen. Het programma werkt makkelijk en de boeken zijn echt super!

Chantal

8/10

Goed

Beschrijf hier uw ervaring

Goed

Cmrj de Lange

8/10

Mooie boeken. Snelle levering

Beschrijf hier uw ervaring

Goed verpakt.

fotoboeken

8/10

Eenvoudig te maken, snelle levering. Prima!

Beschrijf hier uw ervaring

eenvoudig te maken, snelle levering. Prima!

Willeke de Boer

4/10

Spijtig genoeg niet goed

Beschrijf hier uw ervaring

Met veel plezier het fotoalbum voor mijn kleindochter samengesteld. Maar enorm teleurgesteld over het teruggekregen album en met name over de kaft waar nog extra voor betaald moest worden ook. Op de... Met veel plezier het fotoalbum voor mijn kleindochter samengesteld. Maar enorm teleurgesteld over het teruggekregen album en met name over de kaft waar nog extra voor betaald moest worden ook. Op de foto, die ik voor de kaft had uitgekozen stond het woord hoera. Dit woord bleek voor de helft op het album verdwenen te zijn terwijl ik bij het samenstellen en de voorvertoning hier geen waarschuwing over kreeg. De, overigens vriendelijke, medewerkers wijzen dan op rode randen, waarbinnen de foto moet vallen maar die ik bij het samenstellen van het album niet gezien heb en blijven herhalen dat het aan mijn onachtzaamheid ligt terwijl ik blijf volhouden, dat een waarschuwing hiervoor vanuit het systeem had moeten komen. Ook werd ik erop gewezen dat er nu eenmaal geen garantieregeling bestaat.En als het nu om een goedkoop grapje ging, dan had ik het nog een keer laten afdrukken,maar een album van 70 euro laat je niet zo snel voor een tweede keer afdrukken.

Cmrj de Lange

8/10

Goed