M.Dekker

Gebruiksvriendelijk programma

Beschrijf hier uw ervaring

werkt prettig, jammer dat we de bestelling niet meer op kunnen halen in Pijnacker

Aat Kranenburg

Vlotte afwerking van de bestelling. Mooie uitvoering

Beschrijf hier uw ervaring

bij uploaden van een volledige map foto's wordt maar ongeveer de helft geupload. De rest moet je dan desgewenst stuk voor stuk uploaden. Een heel gepuzzel zo. De laatste keer waren de kleuren van de... bij uploaden van een volledige map foto's wordt maar ongeveer de helft geupload. De rest moet je dan desgewenst stuk voor stuk uploaden. Een heel gepuzzel zo. De laatste keer waren de kleuren van de afdrukken (m.n. blauw) erg hard

Fennie van Osch

Snelle levering. Ziet er goed uit.

Beschrijf hier uw ervaring

Ik had fotoboeken besteld; alles prima. Ik had ook kaarten besteld; die zagen er goed uit (qua druk en tekst) maar ze hadden een nogal scheve vouwlijn. Ik heb ze alemaal 'opnieuw' moeten vouwen,... Ik had fotoboeken besteld; alles prima. Ik had ook kaarten besteld; die zagen er goed uit (qua druk en tekst) maar ze hadden een nogal scheve vouwlijn. Ik heb ze alemaal 'opnieuw' moeten vouwen, waardoor het er minder fraai uitzag......

Reactie Fotoboeken.nl:

Hoi Fennie, bedankt voor je reactie. Laat het ons voortaan gelijk weten als de kaarten niet goed zijn gevouwen, dan kunnen we deze opnieuw voor je produceren. Verder natuurlijk goed om te lezen dat... Hoi Fennie, bedankt voor je reactie. Laat het ons voortaan gelijk weten als de kaarten niet goed zijn gevouwen, dan kunnen we deze opnieuw voor je produceren. Verder natuurlijk goed om te lezen dat de fotoboeken naar tevredenheid zijn ontvangen!

J

Heldere informatie, overzichtelijke internet site, makkelijk te gebruiken applicatie

Beschrijf hier uw ervaring

Goede ervaring, prettig werk en in de app

C. Hermans

Tientallen fotoboeken afgenomen in de laatste jaren

Beschrijf hier uw ervaring

Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit en de contacten met de klantenservie

Marieke

Uitstekende service

Beschrijf hier uw ervaring

Nadat ons fotoboek geleverd was met een drukfout uitstekend geholpen door de klantenservice. Prettige communicatie en uitstekende service!

J. Kok

Al jaren klant, ondanks overnames nog steeds topkwaliteit.

Positief

G. van Soerland

Ik vind het prettig werken met Fotoboeken.nl.

Beschrijf hier uw ervaring

Een opmerking: het bijschrijven van teksten in het programma vind ik niet echt gemakkelijk.

Lianne

Mooie producten van goede kwaliteit

Beschrijf hier uw ervaring

Ik kom elke keer weer graag terug voor de fotoboeken en losse bladen. Mooie dikke bladen en makkelijk programma / website om te ontwerpen.

Hans

Al vele jaren bestellen wij onze fotoboeken bij Fotoboeken.nl

Beschrijf hier uw ervaring

Er is gebruiksvriendelijk met de software te werken