Yvonne Kieft

Goede ervaring met het programma

Beschrijf hier uw ervaring

jaarlijkse foto's mooi maken werkt prima. Alleen update nieuwe dingen en uploaden van het fotoboek duren wat lang.

Baldr

Professioneel

Beschrijf hier uw ervaring

Goede kwaliteit van de producten

P. Masseree

Goede, snelle en fijne klantenservice en levering

Beschrijf hier uw ervaring

De link is eenvoudig in gebruik, de albums zijn goed en gemakkelijk te maken. De levering is snel en zit goed en stevig verpakt.

Al vaak een fotoboek gemaakt, bevalt erg goed.
Ik mis alleen de mogelijkheid het boek in soft glans te laten afdrukken.

Beschrijf hier uw ervaring

Makkelijk te gebruiken en ziet er altijd prima uit

Joke Bol

De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam als je met vragen komt als je bezig bent met het maken van je fotoboek en even niet weet hoe je het één of ander kunt gebruiken. Makkelijk telefonisch of... De mensen zijn vriendelijk en behulpzaam als je met vragen komt als je bezig bent met het maken van je fotoboek en even niet weet hoe je het één of ander kunt gebruiken. Makkelijk telefonisch of per email te benaderen.

Beschrijf hier uw ervaring

De fotoboeken worden prachtig uitgevoerd.

erica harteveld

Prima bedrijf bij mij in de buurt

Beschrijf hier uw ervaring

de boeken zijn van goede kwaliteit en makkelijk te maken

Petra

Sinds enige jaren klant bij dit bedrijf. Zijn er vragen of problemen, reageren ze snel en adequaat. Bovendien, komen ze altijd met goede hulp en een oplossing.

Beschrijf hier uw ervaring

De fotoboeken die ik hier maak, zijn altijd mooi en worden goed en veilig verpakt voor verzending. Ik heb nog geen album gehad waar ik niet tevreden over was. Het programma werkt super eenvoudig en... De fotoboeken die ik hier maak, zijn altijd mooi en worden goed en veilig verpakt voor verzending. Ik heb nog geen album gehad waar ik niet tevreden over was. Het programma werkt super eenvoudig en alle bewerkingen zijn handig te gebruiken. De levertijd is altijd super snel, zodat je ook vlot van je fotoboek kan genieten.

Sofie

Altijd stipt geregeld en perfecte producten

Beschrijf hier uw ervaring

Niet echt goedkoop, maar heel mooi werk!!! Kwaliteit!

Margo Leeuwinga.

Zeer goede ervaring.

Beschrijf hier uw ervaring

Helpen stekend en erg vriendelijk.

Prima.

Beschrijf hier uw ervaring

Mooi fotoboek. Afgeleverd eerder dan verwacht.