Henriëtte

Bij vragen krijg je snel antwoord. Er is veel informatie op de site te vinden. De levering was binnen 1 week en netjes verpakt.

Beschrijf hier uw ervaring

Al meerdere keren een fotoboek XL besteld, ziet er super uit. Ook de bladen om je boek mee aan te vullen. Mooie kwaliteit en scherpe afdrukken.

ag Hulshof

goed

Marijke Snik

Heel goed

Beschrijf hier uw ervaring

Bij vragen heel snel antwoord gekregen

Goede service

Heel fijn programma

Goed,

Beschrijf hier uw ervaring

Mlgelijkheden om zelf af te halen, m.n. tijden, zouden ruimer kunnen

Mooi gemaakt boek.

Beschrijf hier uw ervaring

Bij een Vraag krijg je aandacht

privé persoon

Ik ben heel positief in mijn oordeel over dit bedrijf, na al diverse fotoboeken gemaakt te hebben bij en met Fotoboeken.nl.
Mooi programma, veel keuzemogelijkheden van pagina-indelingen,...
Mooi programma, veel keuzemogelijkheden van pagina-indelingen, achtergronden, en handig in het gebruik. Ook heel positieve ervaringen met klantenservice en bereikbaarheid en dienstbaarheid als je vragen hebt.

Beschrijf hier uw ervaring

Wat ik wel mis is (de voorheen wel beschikbare en zelf uit te printen) handleiding. Nu is er wel een handleiding maar niet in een totaaloverzicht. Je moet nu per onderdeel telkens zoeken en in delen... Wat ik wel mis is (de voorheen wel beschikbare en zelf uit te printen) handleiding. Nu is er wel een handleiding maar niet in een totaaloverzicht. Je moet nu per onderdeel telkens zoeken en in delen printen.

In 10 jaar meerdere fotoboeken laten maken.

Ziet er altijd goed uit

Dick Langhenkel

Uitstekend bedrijf, telefonisch goed te bereiken, geeft alle hulp en ondersteuning.

Beschrijf hier uw ervaring

De kwaliteit van de albums is heel goed, zowel de afdruk kwaliteit als het papier en de uitvoering. Zeer tevreden!

Erg goed

Beschrijf hier uw ervaring

Na een fout druk meteen een nieuwe gekregen. Bleek de binnenkant op zijn kop te zitten, kregen we zo weer een nieuwe. Fantastisch en dit alles binnen een maand geregeld👍🏻