D.C. Mulder

Ziet er mooi uit! Levering was alleen een dag later dan verwacht.

Michael

Eenvoudige software om het fotoboek te bewerken. Upload ging snel. En ook nog snel in huis. Prima.

Lost

+ Goede service, goede communicatie.
+ Goede service, goede communicatie.
- Ondanks dat bij het ontwerpen al werd aangegeven dat de kwaliteit minder zou zijn had ik gehoopt dat de foto/poster scherper had geworden bij het eindresultaat. Voor €30 mag je dat toch verwachten?

Lucienne van Ek

Ik krijg veel te veel spam mails van jullie. Wat bij mij overigens als enig effect heeft dat ik nooit meer iets bij jullie zal bestellen. Als ik op de link 'uitschrijven' klik, dan krijg ik een... Ik krijg veel te veel spam mails van jullie. Wat bij mij overigens als enig effect heeft dat ik nooit meer iets bij jullie zal bestellen. Als ik op de link 'uitschrijven' klik, dan krijg ik een foutmelding. Pagina bestaat niet, dus uitschrijven van jullie zeurmails behoort kennelijk niet tot de mogelijkheden. Per ongeluk expres uiteraard. Goed bezig, Fotoalbum!

Reactie Fotoalbum.nl:

Beste Lucienne,
Jammer om te horen dat onze mails als spam worden ervaren. We sturen bewust nooit vaker dan 2 keer per maand een mailing over onze acties.
Normaliter is het gewoon mogelijk...
Beste Lucienne,
Normaliter is het gewoon mogelijk om uzelf uit te schrijven via de mail. Helaas was erop de desbetreffende dag een tijdelijke mailstoring bij onze server waardoor de uitschrijflink niet werkte.
We nemen uw feedback mee in onze communicatie naar onze klanten om onze service te verbeteren.
Bedankt!
Team Fotoalbum.nl

Math Eijssen

Hele goeie kwaliteit en een zeer gunstige prijs. Jullie hebben een nieuwe vaste klant

Een mooi fotoalbum gekregen, waar de foto's op een mooie en goede kwaliteit zijn afgedrukt!

Carl

Ik heb een standaard rechthoekig album besteld, met glansafwerking.
Het boek voldoet aan de verwachtingen en is prijs/kwaliteit zeker aan te raden.
Van de glans had ik iets meer verwacht...
Ik heb een standaard rechthoekig album besteld, met glansafwerking.
Het boek voldoet aan de verwachtingen en is prijs/kwaliteit zeker aan te raden.
Van de glans had ik iets meer verwacht en de mogelijkheden om de foto's zelf aan te passen in het album zouden iets gebruiksvriendelijker mogen.
De verpakking was in orde, de verzending binnen de termijn en makkelijk te volgen.

Adrienne Peursem

Mooie kwaliteit, snelle levering en leuke kortingsactie!
Enige minpuntje is dat ik liever een a4 formaat zou willen, dit formaat was ietsje groter.

Ik heb al veel albums gemaakt bij meerdere bedrijven. Bijna altijd met mooi resultaat. Dan nog heeft FA mijn verrast door de mooie kwaliteit/prijs combi en de prima afhandeling en service.

Ben erg tevreden over de levering en over het fotoboek.
Ook de behandeling van probleempje dat ik zelf veroorzaakte was tof!