Valérie De Schuymer

Exact wat ik vroeg

Makkelijk om te maken (om foto's/tekst etc toe te voegen).
Goede kwaliteit papier, heldere kleuren.
Snelle levering en goed verpakt.

Fijn programma voor het downloaden,
van foto's, dit gaat heel simpel en snel.
Fijn programma voor het downloaden,
van foto's, dit gaat heel simpel en snel.
Programma geeft ook de kwaliteit van foto's weer, waardoor je een super mooi boek krijgt. Bovendien is de prijs met 50% korting zeer aantrekkelijk. Binnen 3 dagen in huis.
Kortom zeer tevreden!

Roos

Goede ervaring, door de aanbieding van 50% korting is het bedrijf opgevallen door het prijsverschil. De direct beschikbare online tool is makkelijk in gebruik, wel ietwat weinig diverse opties (vnl... Goede ervaring, door de aanbieding van 50% korting is het bedrijf opgevallen door het prijsverschil. De direct beschikbare online tool is makkelijk in gebruik, wel ietwat weinig diverse opties (vnl de achtergrondkleuren). De kwaliteit van het fotoboek is echt goed, mooi stevig papier, zonder de extra opties al. Ik zag alleen dat de naleveringen (van hetzelfde fotoboek) net iets minder mooi afgesneden zijn, een beetje scheef. Maar helemaal happy met de fotoboeken voor deze prijs!

Linda Haanstra

Wat is het fotoboek prachtig geworden. Voor het eerst dat ik een fotoboek heb gemaakt. Bij meerder sites gekeken. Bij veel moest ik nog een programma downloaden. Moeilijk foto s up te loaden. Bij... Wat is het fotoboek prachtig geworden. Voor het eerst dat ik een fotoboek heb gemaakt. Bij meerder sites gekeken. Bij veel moest ik nog een programma downloaden. Moeilijk foto s up te loaden. Bij jullie wees dit voor zich. Erg gemakkelijk, super overzichtelijk en leuk dat pagina's in kleur kunnen en animatie er bij! Ook de prijs is goed. Bij de meeste kost het veel meer!
Als ik weer een boek ga bestellen kom ik om deze redenen zeker bij jullie! Ga zo door!

Guy

Prijs uitstekend, kwaliteit van het album was perfect. Het enige dat ik nog zou willen is een preview mogelijkheid van het album voordat je bestelt.

Helen

De eerste keer dat ik een fotoboek heb laten maken en ik ben er super blij mee! Super kwaliteit! Hier ga ik zeker nog fotoboeken laten maken!

Zeer eenvoudig en prettig
Voor problemen met mijn foto's werd ik op tijd gemailed erover met een suggestie en een oplossing
Het eindresultaat was boven verwachting

H Dekker

Het programma werkt prima en het fotoboek ziet er mooi uit

Rob

4x Forex 40x40 print laten maken. TOP! Strak, berescherp en perfect verpakt! Levering binnen 24 uur!