Ria

Alles was van begin tot einde dik inorde

Ben zeer tevreden. Duidelijk opzet, niet ingewikkeld bij aanmaak en niets eerst downloaden. Mooi fotoboek. Niet duur. Snelle levering.
Helaas bij oproep google komt de naam Fotoalbum.nl niet...
Helaas bij oproep google komt de naam Fotoalbum.nl niet snel genoeg naar boven. Anders had ik al veel eerder met u in zee gegaan.

Remko Mönch

7 dagen ondersteuning, persoonlijk contact ??????? korting ??????? wordt niet toegepast. Beetje onhandig allemaal. Niet heel gebruiksvriendelijk, wel mooie aanbiedingen alleen wordt dit niet... 7 dagen ondersteuning, persoonlijk contact ??????? korting ??????? wordt niet toegepast. Beetje onhandig allemaal. Niet heel gebruiksvriendelijk, wel mooie aanbiedingen alleen wordt dit niet toegepast.

Reactie Fotoalbum.nl:

Beste Remko,
Beste Remko,
Bedankt voor uw review. Ik begrijp dat er wat onduidelijkheden zijn over de actieprijs. Zoals op de actiepagina staat beschreven, is deze al verrekend in de winkelwagenprijs. Wanneer u extra pagina’s of opties toevoegt aan het album, wordt dit meegerekend in de eindprijs van de bestelling.
Mocht u verder nog vragen hebben over de prijsopbouw, kunt u contact opnemen met klantenservice@fotoalbum.nl.
Bedankt!
Sander van Fotoalbum.nl

Als je een klacht hebt word deze snel en professioneel opgelost. Erg fijn dit. Ik zou weer mijn volgende fotoboek hier bestellen.

decorte

Geen klachten, alles verliep als gepland. Ook de kleuren van de afdruk was ok!

Hele goede prijs voor A4 fotoboek makkelijke ui en zeer tevreden

C de Hoon

Handig online programma om je eigen foto album samen te stellen!

Lodewijk

Snelle en correcte levering