Dani

Zeer tevreden! Hele goede kwaliteit! Was te laat met het uitzoeken van een valentijnscadeau. Zeer snelle levering! Bij Albelli of hema duurt het veel langer.

Cynthia Degen

Makkelijk te gebruiken software, overzichtelijke en gebruiksvriendelijke content, goede mogelijkheden tot bewerking, wordt goed aangegeven welke foto's van mindere kwaliteit zijn en zeer snelle... Makkelijk te gebruiken software, overzichtelijke en gebruiksvriendelijke content, goede mogelijkheden tot bewerking, wordt goed aangegeven welke foto's van mindere kwaliteit zijn en zeer snelle verwerking. Erg prettig dat we tot 4 x over de fotoalbums al binnen 3 werkdagen op onze deurmat hadden liggen.

WP Elektro

Prima service, een mooi fotoboek is afgeleverd

Karin can Bijlevelt

Erg tevreden , vooral de snelle levering is heel fijn tevens ook de klantenservice : goed en fijn contact

Marilyn de Vries

De foto's zijn van goede kwaliteit. Het is een heel mooi album geworden!

Ria

Heel goed, kregen geleverd wat we bestelden. Prachtig resultaat!

Leey

Mooi alleen, bij 1 foto staat er helaas niet goed bij

FG de Jong

Makkelijk programma, snelle service en prima kwaliteit

Mijn ervaring is prima. De fotoalbums zijn mooi geworden. Alleen jammer dat het programma online om het boek te maken zeer beperkt is. Ook kun je de pagina’s in je scherm niet vergroten om te zien... Mijn ervaring is prima. De fotoalbums zijn mooi geworden. Alleen jammer dat het programma online om het boek te maken zeer beperkt is. Ook kun je de pagina’s in je scherm niet vergroten om te zien of ze in het boek er scherp uitzien. Je ziet alleen of de foto’s een goede dpi hebben.