Marcel Koenen

De editor werkt prima, er zou echter een iets betere centreerfunctie in moeten zitten, zodat het wat makkelijker wordt om vrij geplaatste foto's netjes in lijn te krijgen. Bij het toevoegen van... De editor werkt prima, er zou echter een iets betere centreerfunctie in moeten zitten, zodat het wat makkelijker wordt om vrij geplaatste foto's netjes in lijn te krijgen. Bij het toevoegen van extra pagina's zou je direct moeten zien wat daar de meerkosten van zijn, nu zie je dat pas als je in de betaalfunctie zit.
De service is perfect en het eindresultaat ziet er telkens weer super uit. Behulpzaam per mail bij vragen.
Mijn volgende fotoboek zal ik zeker weer hier bestellen.

Trudy Pieper

Beste mensen van Fotoalbum,
Bij deze laat ik jullie weten, dat ik heel blij ben, met het mooie album.
De kwaliteit is prachtig en de kleuren ook.
Heel hartelijk dank voor...
Beste mensen van Fotoalbum,
Bij deze laat ik jullie weten, dat ik heel blij ben, met het mooie album.
De kwaliteit is prachtig en de kleuren ook.
Heel hartelijk dank voor dit mooie boek. Wij hebben er weer een prachtige herinnering bij.
Heel veel succes met jullie bedrijf.
Ik zal zeker nog wel spullen bij jullie komen bestellen.
Vriendelijke groeten,
Trudy Pieper
Swolgen

Betty

Super snelle service. Besteld op dinsdagochtend en woensdag, de dag erna al geleverd. Prijs was leuk door de korting dat gehanteerd werd. Mis alleen een telefoonnummer om evt te kunnen overleggen of... Super snelle service. Besteld op dinsdagochtend en woensdag, de dag erna al geleverd. Prijs was leuk door de korting dat gehanteerd werd. Mis alleen een telefoonnummer om evt te kunnen overleggen of bij vragen.

Makkelijke uitvoering!

Alexander

Website has decent interface. The printed product has high quality. The delivery was fast, even earlier than promised. Overall it's a perfect service!

Dieneke

Ik was huiverig om weer een album te maken na de kater die ik overhield van het vorige Fotoalbum. nl. Maar het was niet nodig om huiverig te zijn. Prachtige kwaliteit en makkelijk te maken. Even... Ik was huiverig om weer een album te maken na de kater die ik overhield van het vorige Fotoalbum. nl. Maar het was niet nodig om huiverig te zijn. Prachtige kwaliteit en makkelijk te maken. Even geduld hebben maar met resultaat. Ik ga binnenkort weer aan de slag. Kortom aanrader!

Een hele mooie album ontvangen van dit bedrijf, met een super goede kwaliteit. In de toekomst bestel ik hier zeker weer mijn nieuwe fotoalbum. Top!!

Ria van den born

Het fotoboek is super mooi geworden. Hij was voor de verjaardag van mijn nichtje. Ze vond het geweldig en heeft er zelfs mee geslapen.

Nicole Van Voorst

Top fotoboekje binnen! Goede kwaliteit en zeker voor deze prijs! Ik kom terug. Snelle levering ook! Kortom: GE-WEL-DIG!

Susanne Slagman

Het maken van het foto-album ging heel gemakkelijk. Je kunt het ook leuk versieren met tekstjes en illustraties. Het is een prachtig album geworden en de prijs viel reuze mee. Een paar dagen later... Het maken van het foto-album ging heel gemakkelijk. Je kunt het ook leuk versieren met tekstjes en illustraties. Het is een prachtig album geworden en de prijs viel reuze mee. Een paar dagen later hadden we het al in huis!