Zeer tevreden. Makkelijk programma.

poppie

Snelle levering. Mooie kwaliteit product. Makkelijke webside.

Goede site makkelijk te begrijpen en snelle levering

Astrid Kok

Keurig, snelle levertijd.

Bianca

Het bestellen ging makkelijk, zelfs voor iemand zoals ik die voor het eerst een foto album online maakte. Het resultaat was ook heel mooi. Door een vergissing aan mijn kant zou de oorspronkelijke... Het bestellen ging makkelijk, zelfs voor iemand zoals ik die voor het eerst een foto album online maakte. Het resultaat was ook heel mooi. Door een vergissing aan mijn kant zou de oorspronkelijke levering een dag te laat zijn maar de klantenservice heeft zich ingespannen om eerder te leveren. Met succes! Het boek kon nog mee in de koffer!

Ik vond de papierkwaliteit niet zo mooi, de de De pagina´s van de fotboeken waren niet mooi strak-plat. Ik heb van fotoalbum direct nieuwe fotoboeken ontvangen en ik ben tevreden met de kwaliteit... Ik vond de papierkwaliteit niet zo mooi, de de De pagina´s van de fotboeken waren niet mooi strak-plat. Ik heb van fotoalbum direct nieuwe fotoboeken ontvangen en ik ben tevreden met de kwaliteit van de fotoboeken en van de goede service van fotoalbum.

HJ

Heel mooi album met prachtige heldere afdrukken op mooi papier.
Het ontwerp programma is ook erg klantvriendelijk en uitgebreid.
De prijs kwaliteit verhouding is zeker een pre
Erg...
Heel mooi album met prachtige heldere afdrukken op mooi papier.
Het ontwerp programma is ook erg klantvriendelijk en uitgebreid.
De prijs kwaliteit verhouding is zeker een pre
Erg tevreden met het resultaat

Het fotoboek zag er fantastisch uit. En het werd heel snel geleverd.

Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Tamara

Heel mooi fotoboekje gemaakt via deze site! Ben er super blij mee! En leuke prijzen!! Het is fijn werken en overzichtelijk. Volgend boekje weer hier bestellen :)