Ton Canta

Prima service. Mooie kwaliteit album. Snel. Onduidelijke prijsaanbieding werd in mijn voordeel opgelost.

Saskia

Blij met het resultaat en de aanwijzigingen. Voor de toekomst misschien wat meer mogelijkheden in achtergrond en toevoegingen.
Heel betaalbaar ook👍🏼

D de Boer

Er was geen factuur bij die ik wel nodig heb, over de foto boek ben ik redelijk tevreden ,maar je kunt niet veel variëren met
de foto's en dat is jammer verder zag het er goed uit.

JM

Fijne site om fotoboeken te bestellen, makkelijke software en online opslag van je projecten. Kwaliteit is perfect.

Gerda Scholtes

We hebben een prachtig album! Dank voor alle adviezen, het was voortreffelijk hoor!

S. Gussenhoven

Een hele goede ervaring . Makkelijk om te maken met een mooi resultaat.
Een verzoek ingediend of het album 1 dag eerder bezorgd kon worden. Geen probleem, top service .

Ineke van Zutphen

Het boek is geworden met afdrukken zoals ik het heb aangeleverd. Fijn.
Het boek is geworden met afdrukken zoals ik het heb aangeleverd. Fijn.
Maar....ik vind de keuze van de cliparts te gering en ook de keuze in achtergronden. Daarom zal ik een volgend boek bij een ander maken. Het spijt me. Zoals het eerst was bij Fotoalbum was ik zeer tevreden.

Reactie Fotoalbum.nl:

Beste Ineke,
Beste Ineke,
Bedankt voor uw feedback. Fijn om te horen dat het fotoalbum naar wens is. Wel vinden we het jammer om te horen dat u niet geheel tevreden bent over het programma. We zijn continu bezig met het verbeteren van het programma en de laatste tijd zijn er veel updates geweest. Ook staan de cliparts op de planning om uitgebreid te worden en verwacht ik dat dit volgende week al afgerond is. Ik hoop dat u in de toekomst een betere ervaring zult hebben met het ontwerpen van een fotoalbum.
Team Fotoalbum.nl

Prima verlopen. No nonsens. Fotoboek zag eruit zoals beloofd en snel thuis geleverd.

Super fotoboek softkaft

Peter van Aken

Kon een mooi album maken en is na een paar dagen geleverd conform de prijs. Prima werk,