nvt

Goeie online fotoservice

Foto-Anja

Heel tevreden met mijn fotoalbums!

Joost

Uitstekende service

Jo

Fotoalbum (A4 liggend, hardcover) werd mij heel snel toegestuurd. Bij de opmaak wordt echter onterecht door de software aangegeven, dat foto's met minder dan 200 dpi toch een goede afdruk kwaliteit... Fotoalbum (A4 liggend, hardcover) werd mij heel snel toegestuurd. Bij de opmaak wordt echter onterecht door de software aangegeven, dat foto's met minder dan 200 dpi toch een goede afdruk kwaliteit zouden hebben. Dit is niet het geal. Dus ik heb een aantal foto's nu groot op pagina's staan, terwijl dat niet mooi is, om dat ze te weinig pixels hebben. De software geeft aan, dat dit toch goede foto's zouden zijn. Heel jammer. Verder was de levering, afdruk kwaliteit en prijs goed.

Figodp

Gemakkelijk samen te stellen album, voldoende keuze voor een tof resultaat.
Prima resultaat en tijdig geregeld !
Een tevreden klant

jeanluctyling.be

Zeer eenvoudige software.Bedrukken kaft inbegrepen. UV-hoogglans geeft een meerwaarde. Geleverde kwaliteit is uitstekend, wat overeenkwam met de aangeleverd foto's. Snel geleverd alhoewel ik meer... Zeer eenvoudige software.Bedrukken kaft inbegrepen. UV-hoogglans geeft een meerwaarde. Geleverde kwaliteit is uitstekend, wat overeenkwam met de aangeleverd foto's. Snel geleverd alhoewel ik meer aandacht besteed aan de kwaliteit. Spijtig dat een opbergbox niet mogelijk is.

Jeanlucstyling.be

Een aanrader

Monika Meijer

Fantastisch mooi fotoboek met super service!

Morskieft

Makkelijk programma voor het maken van het album. Nette levering. Andere programma's hebben meer frame opties maar door gemak programma voor deze gekozen.

hage

Snel geregeld en een mooi zakformaat foto album