8.2/10
8.2/10

Sabine&Jan van der Star Bungalowverhuur De Boogerd Texel

Voor de tweede maal foto's op Aluminium besteld hier.
Ben super tevreden snelle levering, super afhandeling.
Ook als je belt voor info of net als wij extra afstand houders misten werd...
Voor de tweede maal foto's op Aluminium besteld hier.
Ben super tevreden snelle levering, super afhandeling.
Ook als je belt voor info of net als wij extra afstand houders misten werd dit snel en correct afgehandeld.
Gewoon een top bedrijf waar kwaliteit en service voorop staan.

Sabine&Jan van der Star
Bungalowverhuur De Boogerd op Texel

mirthe bonenkamp

Foto op aluminium besteld, ga ik zeker vaker doen!

Snelle reactie op m'n mails

Levering vond ik traag in vergelijk met andere aanbieders. Zondag besteld, vrijdag pas in huis.
Krijg woensdag mail dat levering donderdag is, maar omdat het na 17.00 was werd deze pas vrijdag geleverd.

Er wordt netjes gereageerd mooie afdrukken

Geen ,doen goed hun best

Anouk

Voor mijn ouders en voor onszelf wilde ik graag een foto van mijn twee kinderen. Graag wilde ik een andere foto dan anders en zo kwam ik uit op een foto op aluminium.

Veel afmetingen.

Tot nu toe is mijn ervaring prima.

W v beurden

Ik vind het jammer dat het wordverzonden met GLS al 3 xaan de telefoon gehangen minimaal 10 minuten. Er was afgesproken dat het vandaag afgegeven zou worden op nr 2. Weer niet juist afgegeven. Nu... Ik vind het jammer dat het wordverzonden met GLS al 3 xaan de telefoon gehangen minimaal 10 minuten. Er was afgesproken dat het vandaag afgegeven zou worden op nr 2. Weer niet juist afgegeven. Nu moet ik het zelf ophalen. Hebben chauffeurs in dienst die niet kunnen lezen. Ik baal hier ontzettend van. Had het vrijdag nodig nu word met een beetje geluk morgen. Dus als het niet anders verzonden kan worden dan houd het op. Heb de foto nog niet gezien maar de bezorgservice door gls nooooiiiiiit meer.

Nee

Geen gls maar dhl of post nl

2e keer dat ik iets via deze site bestelde. Eerste keer was een betere ervaring. Nu werd er aangegeven dat mijn pakket onderweg is, (waardoor ik een hele dag op mijn pakket heb gewacht) maar bleek... 2e keer dat ik iets via deze site bestelde. Eerste keer was een betere ervaring. Nu werd er aangegeven dat mijn pakket onderweg is, (waardoor ik een hele dag op mijn pakket heb gewacht) maar bleek dat mijn pakket niet was overgedragen aan GLS. Dus heb ik twee dagen klaar moeten zitten om een pakket in ontvangst te nemen.

Snelle reactie gehad op een dringende vraag, waarbij mijn onrust direct werd weggenomen.

de tijden die jullie aangeven waarop jullie bereikbaar zijn verschillen. Op de website staat dat jullie 's avonds bereikbaar zijn en op het antwoordapparaat krijg ik andere info. Dus daar in zou een... de tijden die jullie aangeven waarop jullie bereikbaar zijn verschillen. Op de website staat dat jullie 's avonds bereikbaar zijn en op het antwoordapparaat krijg ik andere info. Dus daar in zou een verbetering plaats kunnen vinden.

M Timmer

Uitstekend, snelle levering

Mooi

Kom Regts

Duidelijke website. Prima service, snelle levering en mooi product geleverd.

Daar waar andere website meldde over mijn bestelling dat de resolutie te laag was, heb ik hier mijn fotocollage op aluminium laten drukken. Perfect. Ik ben super tevreden!!

Geen.

Anoniem50

Ik heb een foto van onze hond op aluminium laten afdrukken, het is prachtig geworden.
En haarscherp.