8.2/10
8.2/10

verheul

Prima geregeld,alles keurig binnen gekregen.

Overzichtelijk op de website

Grotere bestanden toelaten, voor betere resolutie

Olaf

Twee keer iets besteld en top geregeld. Zowel het bestel traject als de kwaliteit is perfect.

Martijn

Ik heb een 40x40 plexiglas foto besteld bij Foto-op-Aluminium.nl. Bij het bestellen stond op het scherm "ophangsysteem: rails ophangsysteem". Dit stond ook op de factuur die ik toegestuurd kreeg.... Ik heb een 40x40 plexiglas foto besteld bij Foto-op-Aluminium.nl. Bij het bestellen stond op het scherm "ophangsysteem: rails ophangsysteem". Dit stond ook op de factuur die ik toegestuurd kreeg. Echter zal er geen enkel bevestigingssysteem op de ontvangen foto.
Nadat ik dit gemeld had kreeg ik de reactie "Dit is verkeerd gegaan in ons systeem, de optie railssysteem is namelijk niet te selecteren via het bestelsysteem." Tegen bijbetaling van 15 euro kon deze alsnog worden toegestuurd.
Tijdens de mailwisseling hierover, geen enkel begrip of excuus. Nog nooit zo'n slechte aftersales meegemaakt.

Bedrijf voldoet aan de vraag, snelle levering + goed verpakt

Snelle levering stappen op website om te betellen duidelijk. Goed verpakt

Ik heb niet begrepen dat er met het ophangsysteem bedoeld werd: het ophangoog aan de achterkant
Ik moet nu zelf iets bedenken om mijn reproductie aan mijnophangsysteem in mijn huis op te hangen
Dat is jammer

Jean-Paul Mars

ziet er prachtig uit

Zorg voor markering op achterkant van aluminium (als sticker ofzo) op welke plekken je het bevestigingsmateriaal moet plaatsen om goed in het midden te zitten.

Soepel en goed

De website is ok maar wel wat rommelig.

Het enige wat jammer is dat er geen zilver randje meer om de foto zit. Het is daarom niet goed duidelijk dat de foto op aluminium is afgedrukt. Bij een eerdere bestelling - wel al zes jaar geleden -... Het enige wat jammer is dat er geen zilver randje meer om de foto zit. Het is daarom niet goed duidelijk dat de foto op aluminium is afgedrukt. Bij een eerdere bestelling - wel al zes jaar geleden - zat dat er wel en dat gaf aan de foto een chique uitstraling.

Linda Vink

Wij hebben de informatie en resultaat als product zeer positief ervaren

Hallo Linda,
Ontzettend bedankt voor het invullen van deze review.
Fijn om te lezen dat je dit als positief ervaren hebt.

Lekker knus Noorden

Erg goed geholpen en super snelle levering

Zeer klantvriendelijk en snelle levering.

Hallo Lekker Knus Noorden,
Bedankt voor het invullen van deze review!
FotoOpAluminium.nl

Lekker knus Noorden

Ik ben erg tevreden over de service van Foto op aluminium, ook nadat er een kleine beschadiging op de afdruk was heb ik kosteloos en supersnel een nieuwe afdruk gekregen, waar ik heel blij mee... Ik ben erg tevreden over de service van Foto op aluminium, ook nadat er een kleine beschadiging op de afdruk was heb ik kosteloos en supersnel een nieuwe afdruk gekregen, waar ik heel blij mee ben, de kwaliteit is echt prachtig. Ook de afhandeling ervan ging heel vriendelijk en betrokken. Volgende keer bestel ik daar weer!

Alleen maar lof!

Geen, wat mij betreft,

Hallo Lekker knus Noorden,
Ontzettend bedankt voor het invullen van deze review.
Fijn om te lezen dat je enthousiast bent over het product en onze klantenservice.
Met vriendelijke...
Hallo Lekker knus Noorden,