8.2/10
8.2/10

Soccercenter Waasland

St wel een waardeloze service.

St wel een waardeloze service.

Je besteld er voor ruim 900 euro materiaal. Heel gedoe met betalen op factuur van ons bedrijf. Maar okay je krijgt wat korting, die naar blijkt het hele jaar door krijgt.

Vervolgens gaat er van alles mis met betalen en ontvangst van bedrag. Blijkt twee maanden dat ze order kwijt zijn. Krijg je mail vul je order zelf even terug in of we storten je geld terug.

Maar 38 foto's opnieuw uitzoeken wie wat en hoe is bijna een dag werk. Na een poging blijkt dat ze de opdracht nog wel hebben. En sturen ze mail wij gaan leveren.

Ik blij na eindelijk maanden wachten. Leveren ze maar de helft.

Kortom wel eerst je geld innen maar intern loopt dit waardeloos. Zeker als ik dan een mail krijg waaronder een interne mail zit van dit bedrijf waar ik als klant niet erg vrolijk van ben.

Kortom een hele slechte en nare ervaring die nog steeds niet is opgelost

Anniek Devos

Levertijd was 2 weken maar het resultaat is prachtig (foto op aluminium 160 x 80)!!

Onmiddellijk reactie bij vragen, zowel via mail als telefonisch.
Mooie kwaliteit.

Leverdatum klopte niet (telefonisch) en tracknummer volgen via BPost was niet correct, order moest zogezegd nog verwerkt worden maar werd half uur later aangeboden, gevolg, we waren niet thuis.... Leverdatum klopte niet (telefonisch) en tracknummer volgen via BPost was niet correct, order moest zogezegd nog verwerkt worden maar werd half uur later aangeboden, gevolg, we waren niet thuis. Pakket was zeer erg beschadigd, gelukkig had dit geen gevolgen voor de 3 bestelde foto's op aluminium.

Een goede ervaring met mooie kwaliteit

De kwaliteit en wijze van verzenden

De volgservice van het pakket werd pas actief na bezorging

Ivo

Zeer goede service en kwaliteit!

Hulp bij het exoten van een foto was geweldig!

Vlotte en nette afhandeling. Vooraf goede antwoorden op onze vragen en inzicht in wat mooie formaten zijn bij bepaalde foto's etc.

Vriendelijk, informatief, goede kwaliteit, kennis van zaken.

Carola-fotografie

Erg goede klantenservice en snelle reactie op de mail, erg fijn!

Geleverde product ziet er mooi uit.

Tineke

Prima webwinkel. Zeer klantvriendelijk. Zeer deskndige medewerkers. Uitstekende service.

Uitstekende Service
Zeer klantvriendelijk
Artikelen zijn goede prijs kwaliteit verhouding
Deskundige medewerkers
Goede communicatie
Snelle afhandeling en verzending

Wouter Bos

Snel verzonden echter geen bericht over verzenden gehad

Stuur bericht wanneer het verzonden wordt. Probeer en simulatie te maken hoe het op geborsteld aluminium uitziet met de witte stukken een aluminium kleur.

Mooi gedaan, ziet er prachtig uit
snelle levering, goed verpakt, kortom nix te klagen

blijft mooi , ikzet hem bij mijn overleden vrouw bij

als een foto bv. een half hoofd eeft, misschien even contact opnemen of dat wel de bedoeling was

Sandra

Snelle levering, mooie foto