8.2/10
8.2/10

Over de website, communicatie en levering is niets te klagen. Allemaal vlot en keurig.
De kwaliteit viel mij helaas tegen. De foto die ik geupload had was van voldoende kwaliteit, echter op de afdruk was er een fikse ruis zichtbaar, alsof er een zeer hoge iso waarde was gebruikt.

Waar het door komt weet ik niet, wellicht het formaat, wellicht de prijs/kwaliteitsverhouding. Ik heb hierover contact gehad met de klantenservice, zij gaven aan dit te willen beoordelen door middel van een foto van het product. Helaas had ik het product al weer aan de klant overhandigd, deze had er geen probleem mee.

Danielle

Makkelijke website,snelle levering en goede kwaliteit.

Makkelijk bestelproces .

Matthijs Baaten

Heel erg goed! Snelle levering na een gemakkelijk ontwerp proces. Ik ben ook heel erg tevreden over het resultaat en zal jullie dan ook graag aanraden aan anderen. Met de Sint actie waren jullie de... Heel erg goed! Snelle levering na een gemakkelijk ontwerp proces. Ik ben ook heel erg tevreden over het resultaat en zal jullie dan ook graag aanraden aan anderen. Met de Sint actie waren jullie de goedkoopste van de aanbieders....en met deze kwaliteit is het voor mij een topaankoop!

Snelle levering! De mogelijkheid om een voorbeeld aan de muur te zien hangen.

Technische fout: Als ik (op de Apple Mac in Safari) een andere foto will zien als voorbeeld, kan ik deze alleen zien als ik de complete pagina ververs, anders blijft het beeld van de foto leeg. Technische fout: Als ik (op de Apple Mac in Safari) een andere foto will zien als voorbeeld, kan ik deze alleen zien als ik de complete pagina ververs, anders blijft het beeld van de foto leeg.
Ik ben niet woonachtig in NL en wilde graag weten hoe zwaar de aluminiumplaten waren, ivm met meenemen in het vliegtuig. Dit kon ik niet op de website vinden.

M hendrikse

Snelle levering, mooi product . Zeer goed verpakt. Toen bleek dat ophangsysteem ontbrak zeer snelle reactie op mail met actie tot correctie waarna het systeem de volgende dag al nageleverd werd.... Snelle levering, mooi product . Zeer goed verpakt. Toen bleek dat ophangsysteem ontbrak zeer snelle reactie op mail met actie tot correctie waarna het systeem de volgende dag al nageleverd werd. Zeer correct, voor herhaling vatbaar

Mooi product
Snelle reactie op mail en correctie

Jan

Snelle levering, goede service. Resultaat moeilijk te beoordelen opkleur.

Service

Beoordelen van resultaat op kleur

Henk Goossens

Prima, met uitstekende service

Kwaliteit van produkt is top en beter als website kan laten zien

Bij grote formaten meer afstandhoudertjes bijleveren

Prettige samenwerking. Alles was duidelijk.

Via de mail goed op de hoogte gehouden. De foto van stevig en beschermend ingepakt.

Een klein puntje voor verbetering: mijn foto zou donderdag aankomen waarvoor ik thuis was gebleven. De foto kwam echter vrijdag. Geen groot probleem maar wellicht is het mogelijk om per mail aan te... Een klein puntje voor verbetering: mijn foto zou donderdag aankomen waarvoor ik thuis was gebleven. De foto kwam echter vrijdag. Geen groot probleem maar wellicht is het mogelijk om per mail aan te geven dat het pakje een dag later komt dan verwacht zodat de klant weet waar het pakje is gebleven.

J. Veldkamp

Prima service! Tot nu toe goede kwaliteit met een leuke aanbieding

Mooi gedrukt;
Goede levering;
Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling;
Aanbieding.

Tot nu toe niet gemerkt.
Misschien nog wat kleinere formaten aluminium.

Snelle levering, super kwaliteit en zeer klantvriendelijk!

Na beschadiging door bezorging, zeer vriendelijk te woord gestaan en keurig opgelost!

J.0

Overzichtelijke,duidelijke website en een goede service na telefonisch contact te hebben gehad met Foto op Aluminium.nl

Overzichtelijke website