8.2/10
8.2/10

Edith van den Berg

Ja geweldig product. Snelle reactie op mail. Zou zo weer bestellen.

In een flits

Ik bestel het fotowerk graag bij Foto op Aluminium.Het materiaal wordt goed verpakt en snel geleverd.
Er sieren nu meerdere foto's van 1,20 meter breedte op de afdeling verloskunde.

Mooie kwaliteit print
Goed verpakt,snelle levering
Zorgvuldig antwoord in mailcontact
Oplossingsgericht

Eventueel adviseren om bij een grote print twee ophangsystemen te bestellen.

Reactie Foto op Aluminium:

Ontzettend bedankt voor uw positieve review! Met vriendelijke groet, www.fotoopaluminium.nl

fotowerkarno@gmail.com

Ik ben netjes te woord gestaan
ook wist de medewerken waar ze over spraken

Ik vond netjes dat ze een fout hadden gemaakt snel werdt opgelost

ja dat ik meerdere producten kan bestellen in een opdracht.

Reactie Foto op Aluminium:

Hartelijk dank voor uw positieve review en verbeterpunt. Het bestellen van meerdere producten in 1 order is mogelijk, zodra u 1 artikel in uw winkelmand hebt geplaatst kunt u terug naar onze... Hartelijk dank voor uw positieve review en verbeterpunt. Het bestellen van meerdere producten in 1 order is mogelijk, zodra u 1 artikel in uw winkelmand hebt geplaatst kunt u terug naar onze homepagina om vervolgens een nieuw product samen te stellen om daarna de order met beide producten af te ronden. Met vriendelijke groet, www.fotoopaluminium.nl

Karin verheijen

In 1 woord geweldig. Prima service mooie foto

Snel en netjes

Niets

Lamoen Paul

Product zag er uit zoals beloofd. Vlotte regeling, en snelle levering.

Jos Grisel

Prima geregeld allemaal

Communicatie was goed

Helder gemakkelijk te bestellen

Geen software problemen. Goede communicatie.

Rick Geers

Fotoopaluminium is een prima organisatie. Tijdens het zelf ontwerpen van je foto zijn er meerdere opties, voor ieder wat wils met verschillende filters, maten en soorten

Snelle levering en veel verschillende opties mbt het ontwerp

Nvt

Mooi produkt en snelle levering

Duidelijke website, zou wel graag een groter voorbeeld op de muur willen zien, de foto wordt nu redelijk klein weergegeven. Makkelijker om de kleur van de foto iets bij te stellen. Een witte of... Duidelijke website, zou wel graag een groter voorbeeld op de muur willen zien, de foto wordt nu redelijk klein weergegeven. Makkelijker om de kleur van de foto iets bij te stellen. Een witte of gekleurde muur geeft toch een ander beeld

Geef de dikte van het produkt weer. Een foto op aluminium komt wellicht beter tot zijn recht als er een soort lijst gecreëerd wordt door de randen om te buigen. Hangt het produkt iets van de muur... Geef de dikte van het produkt weer. Een foto op aluminium komt wellicht beter tot zijn recht als er een soort lijst gecreëerd wordt door de randen om te buigen. Hangt het produkt iets van de muur af. Als keuze optie benoemen.

Mariska Blokdijk

Foto is prachtig afgedrukt op geborsteld aluminium, ziet er echt heel erg mooi uit! Snelle levering, plaat was goed ingepakt, alles dus dik in orde.

Op een website waar aanbieders van foto's op aluminium met elkaar werden vergeleken, kwam Foto op Aluminium als beste uit de bus. Ik ben daar op afgegaan en heb er geen spijt van. De print is heel... Op een website waar aanbieders van foto's op aluminium met elkaar werden vergeleken, kwam Foto op Aluminium als beste uit de bus. Ik ben daar op afgegaan en heb er geen spijt van. De print is heel erg mooi, haarscherp.

Ik moest even zoeken naar het (overigens goed ingepakte) ophangsysteem. Had het bijna met het verpakkingsmateriaal weggegooid. Misschien idee om het in een fel gekleurd zakje te doen?