8.2/10
8.2/10

Goed! Alles op de website is makkelijk te vinden en het product ziet er top uit!

Makkelijke en intuitieve omgeving van de website

Ik heb mijn product als cadeau naar een vriendin gestuurd en zou het fijn vinden om een mail te krijgen als het product is aangekomen. Hoop dat dat lukt!

Vd meij

Prima service, snelle reacties, flexibele oplossingen. leuke korting, ook al was de kortingsactie voorbij.
Mooi resultaat foto op aluminium.

Super! Product is prachtig en heel snel geleverd!

Heb product echt heel snel gekregen!

Wat je kunt met de foto voordat je t product bestelt is niet veel. M.i. zelfs niet een uitsnede maken cq. uitvergroten.

Mooie afdrukken en snel geleverd

Het ophangsysteem voor afdrukken op aluminium duidelijker verpakken. Het kan namelijk gemakkelijk worden weggegooid omdat het dezelfde verpakking heeft als de foto.

F.v.Mierlo

Prachtig op alluminium gezet en fantastisch verpakt 100% levering !!

De afdruk en de verpakking zijn geweldig goed gedaan !!

Anneke van Leersum

Foto op aluminium besteld, bedoeld voor expositie, ik kende het bedrijf nog niet, ik vond het een aangename kennismaking, prijs/kwaliteitverhouding erg goed, de levering ging vlot, de foto zag er... Foto op aluminium besteld, bedoeld voor expositie, ik kende het bedrijf nog niet, ik vond het een aangename kennismaking, prijs/kwaliteitverhouding erg goed, de levering ging vlot, de foto zag er meer dan prima uit!

Behalve dus de goede prijs/kwaliteitverhouding het volgende: postbezorger had het zich wat te makkelijk gemaakt en mijn pakket buiten (het regende) neergezet, onder een soort van afdakje, dat wel,... Behalve dus de goede prijs/kwaliteitverhouding het volgende: postbezorger had het zich wat te makkelijk gemaakt en mijn pakket buiten (het regende) neergezet, onder een soort van afdakje, dat wel, een hoek van het karton was nat geworden, de foto gelukkig niet, omdat ik er vrij snel bij was; ik heb dit aan het bedrijf laten weten, die snel en adequaat reageerden; ik voelde me serieus genomen, en geloof me, dat is in deze soms jachtige, snelle, vluchtige tijd, een verademing!

Ik kan geen verbeteringen verzinnen, ik hoop dat de kwaliteit op ditzelfde niveau blijft.

Ontzettend mooie professionele afdruk

prima prijs/kwaliteitsverhouding, met actiecode extra cadeautje.

Isabel

Snelle levering, en mooi resultaat!
Ik ben zeer tevreden.

Snelle levering, goede kwaliteit

Netjes en snel geleverd

Bij het ontbreken van de tweede set ophangbeugels letterlijk DIRECT verstuurd!

Ga zo door!

Jan

Foto afgedrukt op geborsteld aluminium is prachtig geworden. Keurig op tijd geleverd. Alles prima dus.

Snel, keurig en mooi product.