Ik heb een A-grade Iphone XS van 64GB in Spacegrey gekocht. Ik moet zeggen dat het toestel precies uit een elektronicawinkel zoals alle andere kwam. Zeer mooi afgewerkt toestel dat uitstekend werkt.... Ik heb een A-grade Iphone XS van 64GB in Spacegrey gekocht. Ik moet zeggen dat het toestel precies uit een elektronicawinkel zoals alle andere kwam. Zeer mooi afgewerkt toestel dat uitstekend werkt. Ik twijfel juist nog een beetje bij de batterij, of deze niet TE snel leeg gaat. Gaat voor de rest niet te groot en aangenaam, ik kwam van een homebutton met de Iphone 7, maar het naarboven swipen wordt je rap gewend! Zeker een aanrader!

RM

Zeer tevreden met mijn iPad Air 3. Is voor zover ik zie eigenlijk nog niet gebruikt geweest.
Over de levering ben ik ook tevreden.
Ik zou met een gerust hart kunnen zeggen dat je bij...
Over de levering ben ik ook tevreden.
Ik zou met een gerust hart kunnen zeggen dat je bij Forza een degelijk product kunt kopen tegen een sterk verminderde prijs.
Ook de 2 jaar garantie stelt gerust.

Medical Affairs Consultancy and Coaching De Craecker

Goede service, snelle levering

Marieke

Zeer vlotte service. Erg bereikbaar, na een mailtje met vragen beantwoord iemand deze meteen met voldoende informatie. Ik kocht een iPhone X met grade B. iPhone zag er heel goed uit! Geen... Zeer vlotte service. Erg bereikbaar, na een mailtje met vragen beantwoord iemand deze meteen met voldoende informatie. Ik kocht een iPhone X met grade B. iPhone zag er heel goed uit! Geen schrammetje of breuk. Werk heel goed. Enkel de batterij is niet meer wat het geweest is, maar dat kan je verwachten.
Ik raad Forza aan iedereen aan!

alan

Snelle levering, mooi uitziend toestel (ook al was het een C)

Anse Uyttersprot

Jammer dat de telefoon die ik ontving niet oplaadde, maar online wel vriendelijk verder geholpen

Stefanie Batens

Heel snelle levering en ook bij defect een correcte service. Heel tevreden klant

Verbeke michel

Dag 1 besteld dag erna geleverd helemaal niet verwacht zo snel !! A kwaliteit gekocht en was idd zo goed als nieuw.