Jean Limbourg / Blij aan Boord

Prima ervaring, goede service en inderdaad een zo goed als nieuwe Ipad refurbished ontvangen... Echt een fijne ervaring.

Caroline Timmermans Korver

Overzichtelijk aanbod. Snelle en correcte levering.

Erik

Dit maal geen product 'verkocht' maar 'gekocht' bij Forza, een iPad air. Hier waren wij na ontvangst, niet helemaal eens met de indeling 'A' en hebben hierover contact gezocht met Forza. Na het... Dit maal geen product 'verkocht' maar 'gekocht' bij Forza, een iPad air. Hier waren wij na ontvangst, niet helemaal eens met de indeling 'A' en hebben hierover contact gezocht met Forza. Na het aanleveren van foto's was Forza het met ons eens, en is het apparaat naar 'B' - grade gegaan. Bij de verkoop, als nu aankoop, zeer nette afhandeling en communicatie.

Charlotte

Ik heb nu al 2 telefoons bij Forza gekocht, en ik blijf het een goed bedrijf vinden, ze zijn heel professioneel

Eenhoorn

Prima service. De telefoon werd netjes de volgende dag geleverd. Licht gebruikt blijkt in de praktijk nog mooier dan gedacht! Echt super. Een aanrader om je iPhone hier te kopen.

Inge

Al 2x mini IPad besteld, super snel geleverd & degelijk materiaal

Erik

Nicole

Duidelijke website en snelle en goede levering.