Doortje

IPhone's se besteld. Zowel de A-Grade en de B-Grade zien er als nieuw uit en functioneren zoals je van een iPhone mag verwachten.

Niels

IPhone SE wit/zilver gekocht in B-grade kwaliteit.

Er ging helaas wat fout met bestellen, bestelling kwam niet in beeld na betaling. Ook geen mail.
Maar na een telefoontje in de...

Wilco Ridderikhoff

Prima. Goede, overzichtelijke en duidelijke website. Het bestelde product werd snel en uitermate professioneel verpakt bezorgd.

JW

Mijn verwachtingen zijn overtroffen. We kochten een iPhone 8 A-grade. Werkelijk geen krasje op te zien. Waarom zou je ooit nog een nieuwe iPhone willen kopen?

Niet werkende telefoon, ik vrees niet eens nagekeken en op vakantie zonder telefoon ben er zeer boos over
ik ben een digibeet en de hele dag bezig geweest met alles te installeren en toen...

Reactie Forza Refurbished:

Beste,

Inmiddels is er meerdere malen contact geweest en hebben we het toestel netjes voor u omgeruild. Uiteraard begrijpen we het dat u teleurgesteld bent als uw toestel na ontvangst defecten vertoond, maar gelukkig hebben we het voor u op weten te lossen.

Uiteraard wensen we u veel plezier met het toestel!

Gerard van Hulst

Met Forza Refurbished heb ik heel goede ervaringen. De door mij gekochte refurbished Iphone 6S is niet van nieuw te onderscheiden. In tegenstelling tot veel andere bedrijven zijn zij voor vragen...

Gras

Prima, ik heb alleen geen bevestiging van de aankoop ontvangen

T Vermeulen

Snelle levering, goede informatie op website. Keurig verpakt.

Martijn

Snelle levering, prima toestel. Geen opmerkingen.