KV Horti

Goede kwaliteit, aantrekkelijke prijs, goede service.

Pieter

IPad air3 is als nieuw. Ik ben er heel blij mee. Ik heb lang gezocht maar de controle en afhandeling zijn een pluspunt bij Forza. Het is te lezen in alle reactie’s. En de filmpjes zijn top. Ook de... IPad air3 is als nieuw. Ik ben er heel blij mee. Ik heb lang gezocht maar de controle en afhandeling zijn een pluspunt bij Forza. Het is te lezen in alle reactie’s. En de filmpjes zijn top. Ook de garantie en prijs is een van de laagste in het segment.

van Ommen, H.

Snelle en correcte levering, goede kwaliteit product.
Het product zag er prima en onbeschadigd uit, bijna nieuw.

de Vries

Goede communicatie. Helder en duidelijke productinformatie.

Laurens Meppelink

Goede snelle levering alleen de kwaliteit wat minder.. speaker van de telefoon doet het niet goed alsof het schor is.

Reactie Forza Refurbished:

Beste Laurens, zoals telefonisch besproken gaan we het voor je oplossen.
Dit valt volledig onder onze garantie van 24 maanden.
Met vriendelijke groet, Forza Refurbished

C. Krijgsman

Snelle levering. Toestel netjes verpakt. Telefoon ziet er als nieuw uit.

Frans Collen

Doet wat het beloofd, snelle bezorging en netjes verpakte telefoons die er inderdaad keurig uit zien. Voorzien van
oplaadsnoer, stekker en beschermhoesje. Tot nu toe dus zeer tevreden.

W.H Watson

Mijn ervaring met Forza Refurbished is positief. De site geeft duidelijke uitleg over de verschillende grades van de iPhones. Het komt heel vertrouwt over. De bestelling en levering zijn vlot... Mijn ervaring met Forza Refurbished is positief. De site geeft duidelijke uitleg over de verschillende grades van de iPhones. Het komt heel vertrouwt over. De bestelling en levering zijn vlot verlopen en de iPhone zag er technisch goed en verzorgd uit.