Jeroen Tuk

Goede service, snel in reageren servicedesk

Kees Kersbergen

Uitstekend toestel en geleverde zoals aangegeven

esther meessen

Wel ok , jammer dat ik geen juiste oplader had dus een moeten kopen .
Wacht nog op een tegenreactie hierover

Patrick Van der Kolk

Snelle levering prima toestel ontvangen

berto zinjel

Snelle levertijd van een mooi en goed product

Mathieu Van Bergen

Ik bestelde een refurbished gsm die normaal gezien zoals nieuw zou moeten zijn. In het begin werkt die goed maar na 2 weken werkt het scherm al niet, we sturen hem terug maar pas na 2 weken wachten... Ik bestelde een refurbished gsm die normaal gezien zoals nieuw zou moeten zijn. In het begin werkt die goed maar na 2 weken werkt het scherm al niet, we sturen hem terug maar pas na 2 weken wachten kreeg ik die terug. tot hier toe niet zo erg maar wel ambetant. Totdat ik het pakje open doe en zie dat het achterscherm van mijn gsm helemaal kapot is. Echt niet tevreden over forza. Ik raad jullie echt niet aan om hier te bestellen.

Reactie Forza Refurbished:

Hi Mathieu,
Gelukkig hebben we elkaar gesproken nadat het toestel beschadigd is geraakt bij verzending en hebben we deze helemaal naar behoren kunnen herstellen voor je!
Fijn dat we het zo...
Hi Mathieu,
Fijn dat we het zo hebben kunnen oplossen. Je gaf aan het toestel ontvangen te hebben en dat alles naar wens is afgehandeld! Mocht ik verder nog iets kunnen betekenen dan hoor ik dat natuurlijk graag!
Lindy | Forza

Peter Nagtegaal

Helaas hebben wij een telefoon ontvangen die niet kon opladen.