Inge

Al 2x mini IPad besteld, super snel geleverd & degelijk materiaal

Erik

Dit maal geen product 'verkocht' maar 'gekocht' bij Forza, een iPad air. Hier waren wij na ontvangst, niet helemaal eens met de indeling 'A' en hebben hierover contact gezocht met Forza. Na het... Dit maal geen product 'verkocht' maar 'gekocht' bij Forza, een iPad air. Hier waren wij na ontvangst, niet helemaal eens met de indeling 'A' en hebben hierover contact gezocht met Forza. Na het aanleveren van foto's was Forza het met ons eens, en is het apparaat naar 'B' - grade gegaan. Bij de verkoop, als nu aankoop, zeer nette afhandeling en communicatie.

Nicole

Duidelijke website en snelle en goede levering.

Jean Limbourg / Blij aan Boord

Prima ervaring, goede service en inderdaad een zo goed als nieuwe Ipad refurbished ontvangen... Echt een fijne ervaring.

Erik

Mario Witkam

Naar volle tevredenheid en super snel mijn nieuwe telefoon mogen ontvangen.
Echt een aanrader, ze maken zeer zeker waar wat ze aangeven op hun website , tevens een mooie website.
Echt...
Naar volle tevredenheid en super snel mijn nieuwe telefoon mogen ontvangen.
Echt tevreden !

M

Levering netjes volgens schema, helaas bleek accu niet goed, terug moeten sturen

Reactie Forza Refurbished:

Beste,
Uiteraard vervelend dat de accu niet naar tevredenheid functioneerde. Als oplossing hebben we de batterij inmiddels voor je vervangen.
Veel plezier met je nieuwe iPhone.
Met...
Beste,
Veel plezier met je nieuwe iPhone.
Met vriendelijke groeten, Forza Refurbished