Ruime keuze uit verschillende modellen en uitvoeringen. Zeer tevreden met mijn bestelde iPhone 7.

kouwenhoven

Heb het als goed en betraubaar ervaren

Heel goed zeker nadat ik de verkeerde besteld had en terug gestuurt
Was alles goed en snel geregeld ook het geld terug
bestel binnenkort een anderen

Goede levering en het product voldoet grotendeels aan de verwachtingen. Heb een A grade besteld, ziet er prima uit, bijna als nieuw. Wel een klein teken van gebruik hier en daar zoals een lichte...

- Snelle aanvulling van de voorraad. Toen ik de telefoon wilde bestellen was de voorraad op maar nauwelijks anderhalve dag later was de telefoon weer beschikbaar.

Belleman

Snelle levering & verzichtelijke site. Al meerdere keren een telefoon aangeschaft voor mijn gezinsleden en iedereen is tevreden.

Snel
Goede spullen

Makkelijke website, snel en helder bestellen en leveren.

Duidelijkheid. Transparant

Kurt Depoorter

Snelle afhandeling, als er problemen waren, hebben ze alles snel en correct opgelost.

Ik heb de iPhone teruggestuurd, het product was sterk beschadigd voor een B grade. Geen enkel probleem, ze hebben direct het aankoopbedrag teruggestort. Eerder had ik al verschillende keren besteld, nooit problemen gehad.

Prima service en snelle bezorging

Prima service en snelle bezorging

Bij mijn eerste aankoop was er een klein probleempje dit is direct en goed opgelost! Mijn tweede aankoop verliep snel en zeer goed.

Handelen zeer correct en zeer snel.

Goede duidelijke website, geen addertjes onder het gras

Positief