AW vd Vloedt

Snelle levering, nette refurbished telefoon

R. van Dinter

Heb aantal keren mijn telefoon moeten terugsturen, omdat er iets niet goed (meer) werkte. Dat was jammer, maar uiteindelijk werd er elke keer snel gereageerd en was het pech dat er tot 2 keer toe... Heb aantal keren mijn telefoon moeten terugsturen, omdat er iets niet goed (meer) werkte. Dat was jammer, maar uiteindelijk werd er elke keer snel gereageerd en was het pech dat er tot 2 keer toe weer iets niet goed werkte. Uiteindelijk ontving ik een nieuw toestel en daar ben ik zeer tevreden mee.

GJO

Slecht, ze leverden defecte apparatuur en lieten daarna niets meer van zich horen. Moest iedere keer zelf bellen want hun systeem werkt blijkbaar niet. Uiteindelijk wel goed gekomen (geld terug),... Slecht, ze leverden defecte apparatuur en lieten daarna niets meer van zich horen. Moest iedere keer zelf bellen want hun systeem werkt blijkbaar niet. Uiteindelijk wel goed gekomen (geld terug), maar het had wel wat eleganter mogen gaan

Reactie Forza Refurbished:

Beste Gert-Jan,
Beste Gert-Jan,
Bij jouw telefoon was er iets mis, dat is vervelend. Forza lost dit altijd op, onze twee jaar garantie is uniek. En het Keurmerk Refurbished hebben we niet voor niets gekregen.
Daarnaast houden wij onze klanten te allen tijden via e-mail op de hoogte van de voortgang van een retourzending. Kennelijk heb je deze e-mail(s) niet ontvangen (alle mappen gecheckt?).
Wij hebben telefonisch verschillende malen geprobeerd contact met je te zoeken om het elegant voor je op te lossen, uiteindelijk is dit gelukt.
Forza Refurbished

Niels de Jonge

Top ervaring, duidelijk omschreven, snel verzonden en product voldoet zeker aan de verwachting.

oskamp

Zeer snelle en goede reactie. iPhone se besteld maar vonden we toch te klein. Dus gelijk ingeruild. En nieuwe 8 besteld. Beide toestellen zagen er uit als nieuw (klasse A). Dus daar is niks aan... Zeer snelle en goede reactie. iPhone se besteld maar vonden we toch te klein. Dus gelijk ingeruild. En nieuwe 8 besteld. Beide toestellen zagen er uit als nieuw (klasse A). Dus daar is niks aan gelogen! Inruilen ging ook snel en makkelijk, kosteloos!
Iphone 8 doet het goed dus hopen dat het zo blijft. Goede ervaring en zou het zo weer doen!

Ashley Prowse

Alles ging perfect. Zondag besteld, maandag ontvangen!

EJ van Keulen

Prima telefoon geleverd na één dag, dus allemaal conform belofte en verwachting.

Ton de Klerk

Vlotte verzending en de Iphone zag er prima uit.

Dorien

Vlotte, zeer snelle levering. Telefoon zag er keurig netjes uit. Ook netjes verpakt.