Jan Pauw

Prima goede zaak, snelle en correkte levering.

Azarya Sarıgül

Erg goed. Levering naar behoren, miste alleen wel een hoesje/screen protector voor een van de iPhones. Verwacht hier binnenkort reactie over te ontvangen.

Ilona Horsman

Uitstekend. De levering is snel en het is geen probleem om het product weer terug te sturen. Mijn nieuwe iphone heb ik nog niet uitvoerig kunnen uittesten.

Johan Jonkers

Snel, duidelijk, professioneel, gemakkelijk en prima communicatie. Alles stipt geleverd, ook de inruil. Elke stap was erg duidelijk aangeven en ik ben het in het proces heel goed meegenomen. Geen... Snel, duidelijk, professioneel, gemakkelijk en prima communicatie. Alles stipt geleverd, ook de inruil. Elke stap was erg duidelijk aangeven en ik ben het in het proces heel goed meegenomen. Geen enkele wanklank!

Levy Holtkamp

Ben erg tevreden met mn nieuwe IPhone via Forza! Snel geleverd en werkt prima.

Bart

Deze review schrijf ik omdat ik mijn tweede iPhone heb besteld bij dit bedrijf. De eerste bevalt goed en de levering was top.
Nu dus een tweede iPhone besteld en ook deze weer in goede en...
Nu dus een tweede iPhone besteld en ook deze weer in goede en snelle orde ontvangen. Al met al kan ik Forza van harte aanbevelen.

Gezondheid plus

Makkelijk te bestellen en de dag daarna al in huis , prima servise