Jeannette van Capel-Smit

Ruim 4 jaar geleden bij Forza een iPhone (als nieuw) gekocht, maar die wordt niet meer geüpdatet. Vanwege de prima service en kwaliteit weer bij Forza een iPhone gekocht. Gisteravond besteld en... Ruim 4 jaar geleden bij Forza een iPhone (als nieuw) gekocht, maar die wordt niet meer geüpdatet. Vanwege de prima service en kwaliteit weer bij Forza een iPhone gekocht. Gisteravond besteld en vanochtend al ontvangen. Eén dingetje was niet meegeleverd, maar na een telefoontje wordt het morgen geleverd. Vriendelijke klantenservice, echt een aanrader 👍🏼.

Bert van der Munnik

Ik heb een prima toestel ontvangen. Bij het installeren ontdekte ik een opmerking bij ‘Instellingen’ dat de batterij niet werd erkend als passend bij een Apple iPhone. Dairy opmerking blijft staan,... Ik heb een prima toestel ontvangen. Bij het installeren ontdekte ik een opmerking bij ‘Instellingen’ dat de batterij niet werd erkend als passend bij een Apple iPhone. Dairy opmerking blijft staan, en is altijd aanwezig door een 1tje bij Instellingen. Hoe zit dit? Is de oorspronkelijke batterij vervangen door een niet door Apple geaccepteerde versie?
Verder is alles prima.
Bert

Daniëlle Schröder

Heel tevreden met mijn nieuwe iPhone!

Erica Boateng

Heel fijn. Ik had een verkeerde oplader gekregen. Had gebeld om hem te retourneren, maar hoefde niet want zou het bedrijf zelf meer geld kosten. Na een paar dagen kreeg ik een goede oplader binnen!... Heel fijn. Ik had een verkeerde oplader gekregen. Had gebeld om hem te retourneren, maar hoefde niet want zou het bedrijf zelf meer geld kosten. Na een paar dagen kreeg ik een goede oplader binnen! Super blij

j. demaret

Zorgvuldige uitleg over div. Iphones op de Forza Website.
SE 3022 besteld en vlot gekregen. Door kenner netjes overgezet en later glas er op laten maken bij IPhone winkel.
Alles werkt...
Zorgvuldige uitleg over div. Iphones op de Forza Website.
Alles werkt prima, er staan nog wat nieuwere dingen op, en ik ben er blij mee.