Ingrid

De bestelde IPad werd de volgende dag geleverd, keurig verpakt met toebehoren.

Joël

Ik heb hier een Ipad 2019 (A-grade) besteld. De Ipad ziet er echt als nieuw uit. Bijna geen beschadigingen te vinden. Levering was zelfs in deze coronatijden erg snel.

Mieke

IPhone snel bezorgd, netjes verpakt, de iphone ziet er prima uit. Kortom heel tevreden!

Reny van Bergem

Snelle en correcte levering, kreeg een goed gevoel bij jullie jonge team.

Remco Crucq

Ben erg tevreden met mijn aankoop van de IPhone 8. Telefoon werkt goed en is prima en tijd geleverd.
Dus in de toekomst ga ik zeker overwegen om nogmaals een zo goed als nieuwe telefoon via Forza Refurbished aan te schaffen.

Sonja Jansen

Prima geholpen. Whatsappen ging wat traag maar 1 telefoontje en mijn probleem was direct opgelost. Nu maar hopen dat ze ook zo snel zijn met de terugbetaling. De iPhone 6S klasse C zag er uit alsof... Prima geholpen. Whatsappen ging wat traag maar 1 telefoontje en mijn probleem was direct opgelost. Nu maar hopen dat ze ook zo snel zijn met de terugbetaling. De iPhone 6S klasse C zag er uit alsof hij nieuw was.