Michiel

Ik bestelde voor de 2de keer in 2,5 jaar een iPhone 5SE en kreeg deze netjes de volgende dag binnen. Zag er uit zoals omschreven en was goed verpakt. Wederom bedankt!

R. van der Velde

Keurig MacBook Air ontvangen.
Zoals op de website uitgelegd via de verschillende informatie filmpjes.
En ook nog eens snel geleverd.

Denk dat ik hier vaker wat ga...
Keurig MacBook Air ontvangen.
Zoals op de website uitgelegd via de verschillende informatie filmpjes.
En ook nog eens snel geleverd.

Denk dat ik hier vaker wat ga bestellen.
Mede doordat de devices een tweede leven krijgen. En dat weer bijdraagt aan een beter milieu.

Marc

Bestelling gedaan via site.
Ipad werd volgende dag geleverd en voldeed volledig aan de verwachting.
Betrouwbaar dat Forza!

elie d'haeseleer

Heel erg blij met deze twee aankopen bij Forza
Alle twee artikelen. iPad Air 3 en iPhone 7 zijn als nieuw. Top!.

Marc

Bestelling gedaan via site.
Ipad werd volgende dag geleverd en voldeed volledig aan de verwachting.
Betrouwbaar dat Forza!

Remco Castelijn

Prima! Goede service, snel en betrouwbaar. Had mijn telefoon de volgende dag in huis. Wilde hem toch niet, dus teruggestuurd zonder kosten. Binnen een paar dagen geld terug, zonder problemen of... Prima! Goede service, snel en betrouwbaar. Had mijn telefoon de volgende dag in huis. Wilde hem toch niet, dus teruggestuurd zonder kosten. Binnen een paar dagen geld terug, zonder problemen of gedoe.

Sascha

Goede service! Duidelijke website. We hebben er vaker besteld, en steeds een goede ervaring met Forza Refurbished.

Chris Hofstede

Ik heb de iPhone altijd al een mooi toestel gevonden. Het ontwerp en IOS spreken mij aan. Helaas is de nieuwprijs voor mij aan de hoge kant en daarom is wat Forza biedt een plezierig alternatief.... Ik heb de iPhone altijd al een mooi toestel gevonden. Het ontwerp en IOS spreken mij aan. Helaas is de nieuwprijs voor mij aan de hoge kant en daarom is wat Forza biedt een plezierig alternatief. Voor een schappelijk prijs kreeg ik een zo goed als nieuwe iPhone SE toegestuurd. Ben er heel tevreden mee. De levering was prompt en adequaat.