Timmerbedrijf Hof

Ik heb een Iphone 8 gekocht voor mijn man. Omdat hij in de bouw werkt slechts de laagste kwaliteit gekocht nl de C kwaliteit. Ik moet zeggen die ziet er toch heel mooi uit! Natuurlijk is het... Ik heb een Iphone 8 gekocht voor mijn man. Omdat hij in de bouw werkt slechts de laagste kwaliteit gekocht nl de C kwaliteit. Ik moet zeggen die ziet er toch heel mooi uit! Natuurlijk is het binnenwerk van topkwaliteit. Ik kende Forza niet maar viavia er terecht gekomen. Voor mij geen gedoe en onzekerheid met Markplaats ofzo. Helemaal geweldig. De klantenservice moest ik even wat vragen en iedereen is professioneel, ter zake kundig en vriendelijk! De kleinste details weten ze uit te leggen. Geen ergelijk callcenter. Dikke wauw!

B. Smeink

De iPhone 8plus was, nadat ik had betaald heel snel bezorgd. Helaas kon ik mijn bellers niet of nauwelijks verstaan, dus heb ik hem teruggestuurd met de vermelding dat hij niet best was en dat ik... De iPhone 8plus was, nadat ik had betaald heel snel bezorgd. Helaas kon ik mijn bellers niet of nauwelijks verstaan, dus heb ik hem teruggestuurd met de vermelding dat hij niet best was en dat ik het geld terug wilde. Na een week kreeg ik een mailtje dat hij was gerepareerd en weer naar mij gestuurd zou worden. Meteen terug gemaild dat dat niet de bedoeling was. De vriendelijk mevrouw heeft hem net op tijd van de kar kunnen halen en hij zou naar de afdeling retouren gaan. Na weer bijna een week kreeg ik een creditnota. Nu, weer een week later heb ik nog steeds mijn geld niet terug. Wel gebeld en een mailtje gestuurd, maar ze zaten met een systeem update. Ik mag toch hopen dat ik deze week nog mijn geld terugzie. Hoe moeilijk kan het zijn?

Reactie Forza Refurbished:

Beste klant, inmiddels heeft u op 8 september uw geld teruggestort gekregen. Dit was een week later dan bedoeld. Wij bieden hier onze excuses voor aan. Met vriendelijke groet, Forza Refurbished

Marc

Heel overzichtelijke website - snelle, vlotte en correcte afhandeling

Hans Bok

Uitstekende service! De batterij viel een beetje tegen, maar er is kosteloos en binnen een week een nieuwe batterij in gezet.

Michiel

Ik bestelde voor de 2de keer in 2,5 jaar een iPhone 5SE en kreeg deze netjes de volgende dag binnen. Zag er uit zoals omschreven en was goed verpakt. Wederom bedankt!

Sam Swanenberg

Mijn ervaring met Forza Refurbished was erg goed. Alles stond goed aangegeven, duidelijk beschreven en stond naar waarheid op de site. Ik zou zeker nog een keer iets bestellen, stel dat zou nodig... Mijn ervaring met Forza Refurbished was erg goed. Alles stond goed aangegeven, duidelijk beschreven en stond naar waarheid op de site. Ik zou zeker nog een keer iets bestellen, stel dat zou nodig zijn!