De Groot

Snelle service.
1e toestel niet helemaal goed, omgewisseld en 2e toestel helemaal prima.

mieke

Macbook laadde niet op en hebben veel moeite moeten doen om contact te krijgen. Namen niet op. Eindelijk iemand gesproken die geen bruikbare tips heeft gegeven en zei dat hij een mailtje zou sturen....

Reactie Forza Refurbished:

Beste Mieke,

Spijtig te horen dat we u niet naar behoren hebben kunnen helpen. Dit is uiteraard niet het level service wat u van ons mag verwachten. Inmiddels hebben wij het aankoopbedrag teruggestort en gaan ervan uit dat u bij een toekomstig contact wel naar volle tevredenheid geholpen zult worden.

Mvg
FORZA Servicedesk

Esther

Super ervaring. Keurig op tijd geleverd, iPad niet van nieuw te onderscheiden. Doen wat ze beloven.

ABS-Reclame

IPhone uitgezocht op de site, eenvoudig om te bestellen, uitstekend op de hoogte gehouden van de order, verzending en ontvangst. Product was ook conform gradatie van bestelling, eigenlijk alleen...

Janneke

Zeer tevreden, ook over de telefonische klantenservice achteraf. De oorspronkelijke telefoon was niet meteen ok, maar de problemen zijn uiteindelijk goed opgelost !

E.C. van Ballegoijen de Jong

Professioneel, keurige en snelle afhandeling conform afspraak. iPhone 6S groep B beter dan verwacht

Johan van Dongen

Ziet er prima uit en er was een snelle levering (volgende dag).

Ine

Gebeld om info, deze was duidelijk en vervolgens bestelling gedaan.
Een dag later inderdaad binnen. Super netjes!

Sandy Ollebek

Snelle levering. B grade iPhone 7 gekocht. Beschadiging aan de achterkant zoals omschreven. Erg blij met de aankoop.