Wouter Huisman

Gewoon goed.
Ruime keuze in het assortiment. Vlotte verzending. Het product komt overeen met de beschrijving.

Mieke van der Meeren

Installatie gedaan zonder overname oude ipad. Prima gegaan. Snel apparaat nagenoeg niet zien dat deze ipad 2de hands is. Vooralsnog een goede keuze.

Puck Goossen

Snelle levering, prima a-grade, ziet eruit als nieuw

Thijs Calis

Top bedrijf! Leveren kwaliteit, zijn snel en betrouwbaar. Doen wat ze zeggen. Heel fijn. Aanrader!

B-C

Oplichterij, ik kocht een iPhone 12 Pro die op hun website beschreven was als op een na BESTE kwaliteit. Bij aankoop was mijn batterij conditie al heel laag ik sprak hen daar toen over aan maar,... Oplichterij, ik kocht een iPhone 12 Pro die op hun website beschreven was als op een na BESTE kwaliteit. Bij aankoop was mijn batterij conditie al heel laag ik sprak hen daar toen over aan maar, kreeg toen de respons dat dit normaal was. Na slecht 1 JAAR en 3 maanden begaf de batterij het, uit het niets. Op het moment van dit onbegrijpelijk snelle defect was ik op rondreis in zuid Amerika. Ik kon niets meer boeken/online betalen zonder mijn gsm. Ik sprak hen hier over aan met de mededeling dat ik hem lokaal kon laten vermaken en of ze hier tot een oplossing wilden helpen zoeken zodanig dit binnen de garantie valt aangezien dit een SCHANDALIG snel defect is en ik door hun incompetentie behoorlijk in de problemen zat. Ik kreeg doodleuk de respons om de gsm op te sturen vanuit de brousse van Mexico zonder te weten hoe lang ik mijn gsm kwijt zou zijn. Samengevat denk twee keer na voor je een “refurbished” gsm koopt en als je een koopt niet bij hen tenzij je een batterij wil die een jaar meegaat.

Reactie Forza Refurbished:

Hi Jurgen,
Al onze toestellen hebben een minimale batterij capaciteit van 85% bij aankoop, Je hebt garantie op het toestel en op de batterij wanneer deze niet meer naar behoren functioneren....
Hi Jurgen,
Het is erg jammer dat het defect zich voordoet anderhalf jaar na aankoop wanneer je net op rondreis bent. We hebben ook aangeboden om het toestel voor je te repareren wanneer je weer terug bent. Dit aanbod staat natuurlijk nog steeds.
Lindy | Forza

Izaak Schaddé van Dooren

Goed product en snel geleverd

Els Enschede

Zondagmiddag besteld, maandagochtend in huis. Ben blij met de 13 mini. Niets op aan te merken. Het lijkt wel een nieuwe telefoon!