Jong

Zeer correct en snel klopt allemaal en goed verpakt .

leon Beekman

Goede ervaring tot nu toe. Iphone 8 (ZGAN) gekocht. Dit was zeker het geval. Heel kleine krasjes op onderkant bij lightning aansluiting. Helaas was er tijdens transport toch iets mis gegaan... Goede ervaring tot nu toe. Iphone 8 (ZGAN) gekocht. Dit was zeker het geval. Heel kleine krasjes op onderkant bij lightning aansluiting. Helaas was er tijdens transport toch iets mis gegaan blijkbaar. Tijdens foto maken zie ik barst in scherm. Dit zit op camera lens. Gelijk gemeld bij klantenservice. Snel reactie, en dito oplossing. Hoop ergens begin aankomende week andere telefoon te ontvangen.

Werner

Eerlijke snelle levering.
Goed toestel. Niet aan af te zien dat deze gerefurbished is.

Margriet

Duidelijk bericht ontvangen na stellen vraag aan de klantenservice over eventueel inruilen van oude iPad.
Bestelde product volgende dag ontvangen.

Leen Duytschaevers

Jammer genoeg werkte de iPhone niet zoals het hoort. Ik heb een mail gestuurd, ik had snel reactie. De iPhone is nu teruggestuurd en er is mij verzekerd dat ik snel een nieuw toestel zal hebben. Ik... Jammer genoeg werkte de iPhone niet zoals het hoort. Ik heb een mail gestuurd, ik had snel reactie. De iPhone is nu teruggestuurd en er is mij verzekerd dat ik snel een nieuw toestel zal hebben. Ik wacht geduldig af.. is niet de eerste keer dat ik iets aankocht bij Forza, is wel de eerste keer dat er iets niet goed aan was. Dus ik ben een tevreden klant

P.Sanmoekmin

Nou ik heb nog nooit bij dit bedrijft wat besteld,tot dat mini IPad van mijn man stuk is. Dus op vertrouwd heb ik toch wat besteld en het gaat toch best wel snel in huis gekregen . Dus heel fijn... Nou ik heb nog nooit bij dit bedrijft wat besteld,tot dat mini IPad van mijn man stuk is. Dus op vertrouwd heb ik toch wat besteld en het gaat toch best wel snel in huis gekregen . Dus heel fijn voor mij en dat mijn nu veel van geniet! Dus super goed hoor.