Toni Treffers

De iphone 13 die ik heb gekocht voldoet volledig aan de verwachting. Hij is nog in perfecte staat, functioneert nog als nieuw en Forza heeft er een nieuwe batterij in gestopt, waardoor de telefoon... De iphone 13 die ik heb gekocht voldoet volledig aan de verwachting. Hij is nog in perfecte staat, functioneert nog als nieuw en Forza heeft er een nieuwe batterij in gestopt, waardoor de telefoon heel lang meegaat op een lading stroom.

De reden dat ik toch geen 5 sterren review geef, is omdat Forza op haar website reclame maakt met "voor 22.30u besteld, morgen in huis", maar dat was niet het geval. Mijn iphone was al in de ochtend besteld, maar hij was pas twee dagen later in huis. Ik heb er op zich geen probleem mee om een dagje langer te wachten, maar dan moet je geen reclame maken met dat het product morgen in huis zou zijn.

Corry van Vliet

Goede condities van I phone.
Snelle levering.

Leon Siemelink

Snel , makkelijk , goed koop en erg netjes

Kim De Ruiter

Slecht. Wordt niet gereageerd op emails na de betaling en levering

Reactie Forza Refurbished:

Beste Kim,
Beste Kim,
Bedankt voor je bericht. We hebben je twee maal de juiste accessoires nagestuurd nadat je ons gemaild hebt, en de eerste zending bij de vervoerder niet goed liep. Ik zie gelukkig in de track & trace dat de tweede inmiddels goed bij je is aangekomen.
Mijn excuses dat het niet soepel is gelopen bij de vervoerder, we zullen dit natuurlijk met hen oppakken. Ook waren we door de drukte en bezetting iets laat met reageren, maar alles is inmiddels voor je geregeld.
Menno | Forza

Carla Gieling-Vijn

Prima, snelle levering en een prima telefoon