Anouk

Telefoon was binnen een jaar kapot. Klantenservice was niet heel meedenkend.

Reactie Forza Refurbished:

Beste Anouk,
Beste Anouk,
Een vervelende samenloop van omstandigheden waarbij wij vooral door de korte tijdslijnen vanwege een aanstaand, langdurig verblijf in het buitenland beperkt waren in wat we allemaal voor je konden doen. Jammer dat het zo gelopen is, maar we hopen je overall toch tevreden bent over de service van Stijn en Angelique.
Groet,
Forza

H Huisman

Artikel is retour gestuurd ivm niet goed functioneren

Reactie Forza Refurbished:

Beste Helga,
Beste Helga,
Vervelend dat je het toestel niet helemaal in orde was. We hebben je direct een nieuw toestel toegestuurd dat helaas is zoekgeraakt bij PostNL. Mijn collega Tom heeft dit vervolgens voor je opgepakt en gaat ervoor zorgen dat je - vooruitlopend op de uitkomst van het onderzoek - een nieuw device opgestuurd krijgt.
We gaan ervan uit dat we hiermee beide kwesties netjes voor je hebben opgelost ;)
Groet,
Forza

Bento Mol/Andúril Consultancy

Ik had een telefoon gekocht bij Forza via Refurbished.nl, die deed het niet goed. Bij Refurbished stond ik 1 uur en 20 minuten in de wacht en zij konden me niet goed helpen. Toen belde ik Forza en... Ik had een telefoon gekocht bij Forza via Refurbished.nl, die deed het niet goed. Bij Refurbished stond ik 1 uur en 20 minuten in de wacht en zij konden me niet goed helpen. Toen belde ik Forza en die namen binnen een paar seconden op. Ik ben erg goed geholpen door Angelique. Wat een verschil!

Bas Noordhoek

Mooie telefoon en problemen met Post.NL zijn goed opgepakt. Goed bereikbaar

Manon Belt

Goed product
Correct verzonden

Deborah Visser

Voordat ik een refurbished iPhone zou aanschaffen, wilde ik eerst nagaan hoe de service was. Aantal refurbished-aanbieders gebeld/gemaild: Forza was de ENIGE die goed bereikbaar was en ook nog eens... Voordat ik een refurbished iPhone zou aanschaffen, wilde ik eerst nagaan hoe de service was. Aantal refurbished-aanbieders gebeld/gemaild: Forza was de ENIGE die goed bereikbaar was en ook nog eens heel vriendelijk en behulpzaam. Keuze voor Forza was na dit contact wel duidelijk :)

Joost de Visser

Blij met mijn nieuwe toestel Iphone X

Liene LUKSE

Amazing quality, fast shipment, great custumer serviss