Joh. de Vries

Vandaag bestellen; morgen binnen.
Zo vlot ging het. Mooi profijt.
Al met al: dik tevreden!

Cor kamphuis

Ontzettend goed en eerlijk bedrijf. Ik heb een telefoon gekocht, zo goed als nieuw, en dat is hij ook. De batterij is 100% en de buitenkant is bijna krasvrij.
Mijn vorige telefoon kreeg ik een...
Mijn vorige telefoon kreeg ik een storing, ik nam contact op en de dag erna had ik een vervangend toestel. Het bedrijf is een echte aanrader

Nienke

Snelle bezorging, goed product zoals omschreven, ben heel bij met m’n iPhone 8 . Alles is netjes en werkt zoals het moet! M’n volgende aankoop, wil nog een iPad ga ik ook bij Forza bestellen.

Wiebe

Top, iphone ziet er keurig uit en werkt naar wens

Bdk

Slecht bedrijf en zeer slechte service. 2 maals defecte producten binnen gekregen. Nooit meer forza voor mij!

Reactie Forza Refurbished:

Beste Bradley, we hebben verzocht je telefonisch te contacteren om tot een passende oplossing te komen. Helaas stond je hier niet voor open. In ons systeem kan ik tevens maar één order/retourzending... Beste Bradley, we hebben verzocht je telefonisch te contacteren om tot een passende oplossing te komen. Helaas stond je hier niet voor open. In ons systeem kan ik tevens maar één order/retourzending vinden op jouw naam in plaats van twee. We hadden het graag met je willen bespreken en oplossen. Met vriendelijke groet, Forza Refurbished

Franken

Snelle levering ,mooi toestel alleen slechte batterij

Reactie Forza Refurbished:

Beste meneer Franken, we hebben aangeboden uw toestel na te kijken en eventueel een nieuwe batterij te plaatsen. Helaas wilde u hier geen gebruik van maken omdat u het toestel al had geïnstalleerd.... Beste meneer Franken, we hebben aangeboden uw toestel na te kijken en eventueel een nieuwe batterij te plaatsen. Helaas wilde u hier geen gebruik van maken omdat u het toestel al had geïnstalleerd. We gaan er vanuit dat het toestel dan naar behoren functioneert! Voor wat betreft de batterij geldt dat wij garanderen dat de batterij bij verkoop altijd beschikt over minimaal 85% van de originele laadcapaciteit. Dit minimale percentage garandeert in vrijwel alle gevallen minimaal 2 jaar ongestoord gebruik. Indien u ervaart dat de batterij niet optimaal functioneert, dan kan dat diverse andere redenen hebben, waar wij u graag mee van dienst zouden kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Forza Refurbished

C J Fikke

Er zijn maar wijnig woorden voor , GEWELDIG , reeds een apple telefoon Gehad. En nu een iPad ziet er mooi uit en workt als nieuw. Echt een aanrader !
C J Fikke

Gerwin

Hele snelle bezorging en iPad functioneert goed en was snel geïnstalleerd en operationeel.

Maarten

Website is erg overzichtelijk en levering is volgens afspraak. Zo goed als nieuw iPhone besteld na controle van telefoon is deze inderdaad zo goed als nieuw.