Lynn

Telefoon is goed, heb hem ongeveer een jaar en is erg fijn. Zou er nog eens kopen

C. Thurston

Ik heb een iPhone 6S 16GB (A-grade) bij Forza besteld, super snelle levering. Alles keurig verpakt en factuur per e-mail ontvangen.

Als ik weer een iPhone of iPad moet gaan bestellen...

Als ik weer een iPhone of iPad moet gaan bestellen kies ik weer voor Forza, gewoon TOP!

Aart Van der Vliet

Netjes en op tijd geleverde ipads. Alles goed werkend en prima verpakt voor verzenden.

anonymous

Iphone (A klasse) gekocht, alleen liep de batterij leeg waar je bij stond. Kan niet de bedoeling zijn. Gesprekken aan de telefoon liepen wat de eerste twee keer wat moeizaam zonder directe... Iphone (A klasse) gekocht, alleen liep de batterij leeg waar je bij stond. Kan niet de bedoeling zijn. Gesprekken aan de telefoon liepen wat de eerste twee keer wat moeizaam zonder directe oplossing. Er werd gezegd dat ik de batterij kon kalibreren door middel van een technische handleiding. Dat lijkt me meer iets voor een technische afdeling van Forza zelf. De derde keer aan de telefoon werd er aangeboden direct een ander toestel op te sturen. Vanwege de post kwam dat niet zo goed uit. Inmiddels heb ik elders een toestel gekocht.

Particulier

In een paar klikken besteld en keurig verpakt snel in huis Een fraai uitziend toestel, met een garantie van 2 jaar. Snelle communicatie mogelijk, zowel telefonisch als per email.

Pmm kneepkens

Goed gegaan, goed geïnformeerd
Ben zeer tevreden

Gerard Schaareman

Na wat 'googelen' gekozen voor een door Forza aangeboden iPad Air 2 2017 "A-grade". De prijs van 259 euro met 2 jaar garantie voor een apparaat dat nieuw rond de 600 euro kost vinden wij... Na wat 'googelen' gekozen voor een door Forza aangeboden iPad Air 2 2017 "A-grade". De prijs van 259 euro met 2 jaar garantie voor een apparaat dat nieuw rond de 600 euro kost vinden wij aantrekkelijk. Onze ervaringen met 'refurbished' computerapparatuur zijn al vele jaren positief. De keuze voor Forza was mede doorslaggevend omdat zij onze 7 jaar oude iPad Air -die nog goed funktioneerd en onbeschadigd is- terugkopen voor 80 euro. Wij vinden dit een goed deal!