Heel tevreden met deze bestelling.

Neen.

Snelle reactie op mails.

Snelle en correcte levering. Product voldoet volledig aan de verwachting.

Eva gianotten

Zeer goede ervaring! Dit is al de derde keer dat ik iets bestel bij Forza en elke keer weer zeer tevreden. Kwaliteit is top, de levering altijd optijd. Telefoon ziet er uit als nieuw!

Levering heel snel en geleverd zoals beloofd. Kwaliteit telefoon zeer goed. Niet eens lichte gebruikssporen

Via website only.
uitgebreid gegoogeld, geconcludeerd dat Forza meest uitgebreide en beste aanbod had.
geconstateerd dat ze aangesloten zijn bij thuiswinkel waarborg - itt andere...

pas NA/bij afrekenen de suggestie je oude telefoon te verkopen in ruil voor korting.
weet niet of dat om commerciele redenen express zo is, maar ik vond dat vervelend - als ik dat geweten had, had ik dat gedaan. Niet achteraf, omdat je igv cash blijkbaar -15EUR terug krijgt. Dat laatste denk ik tenminste, stond niet zo heel duidelijk erbij vond ik.

Edwin

Snelle levering, duidelijke omschrijving van het aan te kopen product.

Snelle verzending. Duidelijke productomschrijving van het aan te kopen product. Weet wat je koopt, ook al is het 2e hands. Duidelijke informatie op de website.

Marina

2 x bij jullie besteld. Snelle service en gsm ziet er super uit en werkt zo goed als nieuw. Ben zeer tevreden.

Neen, alles is toppie!

Snelle service!

Piet Zuring

Prima voorlichting op de site over de toestand van het mobiel. Snelle levering, product ziet er goed uit en werkt naar tevredenheid

monique

Website is duidelijk, snel bestelde artikel ontvangen. Gebeld over aflevering ivm kerst, snel en prettig behandeld.

Remarketed I-phone 4S zag er mooi uit, tegenvaller is wel dat de batterij erg snel leeg is. We hadden nog een 6-jaar oude i-phone en daar is de batterij van zelfde kwaliteit....

Duidelijke site, snelle levering. Contactcenter goed bereikbaar.

Erg fijn en snel

Erg snel

Christl

Prima ervaring! Zeer positief. Ik bestelde een B grade iPad en kreeg een hele mooie opgestuurd. Ik moest zoeken om een grbruiksspoor te ontdekken. Een heel klein dun krasje aan de zijkant op de...

Geen enkele

Klantvriendelijkheid, snelle Levering, zeer net product