Luis

Goed en duidelijk

Goede Service, kwaliteit van het toestel voldeed niet

Kwaliteit, heb een grade A gekocht maar zie allemaal krassen en vlekken in het lcd

Volharding van de klantenservice

Goeie service en het was een snelle levertijd en mijn telefoon is in goede staat

Wel goed dat ze nu die foto’s erbij hebben geplaatst dan kan je precies zien wat voor schade je kan verwachten of niet

MacBook Pro refurbished

Jonghaur

Zondag besteld, maandag bezorgd, snelle levering. Artikel ook goed verpakt in een eigen Brands doos, professioneel.

- Snelle levering
- Goed aanbod
- Professioneel
- Goede prijs kwaliteit

Contact met Joey prima verlopen

Clair

Ik heb de iphone5s C grade, het is een top mobiel. Een paar kleine krasjes op de achterkant, maar ach daar doe je een hoes omheen.

Frank

Snelle afhandeling van bestelling. Goed werkend toestel.

Mijn toestel was leeg toen ik hem ontving

Het filmpje op de website over het bedrijf en afhandeling van refurbished toestel heeft mij overtuigd!

ikbfr

Een paar jaar geleden, tot volle tevredenheid, een Iphone 5S gekocht bij Forza Refurbished.
Van dit toestel heb ik jarenlang, zonder een enkel probleem, plezier gehad.
Onlangs een Iphone...

Zonder er verder veel problemen mee te hebben zou ik het toch wel op prijs gesteld hebben als bij de laatste transactie door Forza Refurbished duidelijk te kennen was gegeven dat er een fout was gemaakt.
Maar over de afhandeling van mijn klacht niet anders dan lof.

Snelle en duidelijke afhandeling.

Astrid

De batterij van mijn Iphone werkte niet goed meer na 6 maanden, telefonisch contact opgenomen met Forza. Ik ontving keurig een mail met een gratis retourbon voor mijn telefoon. Per mail ontving ik...

Snelle levering en goede garantie