Heida

Ben heel erg tevreden, qua informatie prima. Zaterdag besteld maandags al in huis! Keurig toestel voldoet helemaal aan mijn verwachting! Ik kan een ieder Refurbished aanbevelen.

J Hulsebos

Ben zeer tevreden heb een iPhone 7 gekocht snel geleverd

Britt Buijnsters

Goed geholpen door Peter. Snelle service en goede kwaliteit

Melanie

Ik heb een iPhone X (C-grade) aangeschaft. Werd snel geleverd, helemaal top. Er zaten wel wat krassen op, maar als je er een hoesje om doet zie je ze niet meer. Ik had alleen wel een probleem met de... Ik heb een iPhone X (C-grade) aangeschaft. Werd snel geleverd, helemaal top. Er zaten wel wat krassen op, maar als je er een hoesje om doet zie je ze niet meer. Ik had alleen wel een probleem met de speaker, die was helaas defect. Ik mocht mijn telefoon omruilen voor een andere. Afgezien van de bezorg vertraging door PostNL, is dit proces is ook heel goed en redelijk vlot verlopen. Verder ben ik heel blij met mijn 'nieuwe' telefoon en erg tevreden over de webshop. Ook in het teken van duurzaamheid vind ik het fijn om goedwerkende producten, op deze manier een tweede leven te geven. Ik zal zeker in de toekomst hier weer bestellen, als ik weer iets van Apple wil aanschaffen.

jodeko

Super goede service. product voldeed aan de beschrijving. goed prijs kwaliteit verhouding

O.Nieuwenhuizen

Eerste ervaring is prima, A status is echt A status en heel netjes verpakt.

Britt Buijnsters

Goed geholpen door Peter. Snelle service en goede kwaliteit

Hennie

Zeer goede ervaring bij de aanschaf van een iphone