Originaliteit producten
Uitstraling ontvangen producten
8.5/10

Keuze uit producten

Als vaste klant graag betaling na levering. Voor bedrijven is dat makkelijker administratie.
De levering wordt verpakt zonder beschermingsmateriaal. Laatste keer zelfs alle lossen dozen aan elkaar geplakt zonder overdoos.

Jeugdbescherming west

Gemakkelijk om contact te maken, snelle reacties op vragen, goede informatievoorziening.

Snelle reacties op vragen, fijn dat de bezorging van een bestelling gevolgd kan worden.

In een offerte/bevestiging de mogelijkheid opnemen dat een bestelling op verschillende adressen bezorgd kan worden.

L

Snelle levering, maar verzonden naar het verkeerde adres. Communicatie binnen het bedrijf lijkt niet helemaal goed te gaan. Veel onduidelijkheid en afwijkende informatie tussen verschillende...

Snelle levering.

Geef aub alle informatie van tevoren. Extra leveringskosten bijvoorbeeld werden pas in de factuur genoemd. Ook is er een spelfout gemaakt in de tekst die er niet meer uit gehaald werd omdat ik al akkoord was gegaan met de proefdruk, en de productie al was begonnen. Terwijl ik een mail over de spelfout een uur na akkoord opstuurde. Volgens mij had dit met een beetje flexibiliteit makkelijk verholpen kunnen worden.

Reactie FortuneFactory:

Hartelijk dank voor je reactie. Wij waarderen de feedback en nemen deze ter harte.

Wij proberen onze levertijden zo kort mogelijk te houden. Na het ontvangen van een akkoord op de drukproef gaan wij dan ook over tot productie. Na het akkoord op de drukproef zijn wij overgaan tot productie. Helaas kregen wij het bericht van de spelfout pas binnen toen de bestelling al in productie was.

Fijn om te lezen dat het product wel naar wens was!

van der Lelij

Heel goede ervaring, veel op en neer gemaild over ontwerp, snelle reactie

Heel mooie deksel

Wat meer voorbeelden op website

H. Tinge

Goede ervaring, ik zou het anderen aanbevelen.

Heel goede en snelle service! Je wordt goed op de hoogte gehouden van iedere stap in het proces.

René

Zeer positief. Duidelijke en snelle reacties en meedenken in oplossingen.

TOP service en follow op met communicatie. Doen wat ze zeggen en zeggen wat ze doen!

Houden zo.

Eurasia Enterprise

Good communication. Great product . Quick delivery.

Stadsschouwburg en de Vereeniging Nijmegen

Goeie en leuke site met leuke items

Ik kon 1 persoon niet mailen, ik kreeg steeds een melding retour terwijl ze mij wel kon mailen

- aangeven dat producten/items in een verpakking zitten de ja/nee ik was ervan uitgegaan dat de blikjes alle apart in een doosje zaten en wij ze zo konden verzenden, het is ook een aanname van mijzelf geweest maar misschien ook een tip voor jullie om te misschien te vermelden

j w weij/OLVG Lab BV

Prettige manier van samenwerken om tot een leuk eindproduct te komen

Makkelijke en snelle communicatie

Er werd mij gevraagd allerhande logo bestanden aan te leveren, blijkt dat jullie geen grote bestanden kunnen ontvangen, kopie aan mezelf kwam wel binnen (mijn werkgever is ook krapjes ingericht). Dan weet je niet dat je mail niet aankomt en dat levert ongewenste vertraging in het proces. Of meer ruimte, of duidelijk de limitering aangeven zeg ik.