Uitstraling ontvangen producten
8.5/10
Originaliteit producten
8.3/10

Stacy Katoen

Met de medewerkers met wie we contact hebben gehad positief. Op tijd geleverd.

meer/beter intern communiceren. collega's kenden van elkaar de afspraken niet. afbeeldingen moesten we dubbel sturen. dat was jammer.

Reactie FortuneFactory:

Hartelijk dank voor de feedback.
Wij gaan hiermee aan de slag en de communicatie intern verder verfijnen.

Moget

Prettig, snel betrouwbaar

het op de hoogte houden van de vorderingen van de bestelling

SB De Letter

Zeer positief. Wij zijn zeer tevreden van zowel de levering als de service. Ook de producten die we besteld hebben zijn zeer positief onthaald!

Zeer sterk in dienstverlening! Heel vriendelijk en behulpzaam!

Veluwse Onderwijsgroep

Ik vond het contact met Pim van Griethuijsen prettig en hij dacht zeker goed mee met het bedenken van een goed presentje voor onze collega's, maar mijn ervaring met Fortune Factory is helaas geen...

Goed meegedacht om binnen het budget te blijven. Ik ben op tijd gebeld toen bleek dat onze gekozen chocoladesmaak niet voorradig was, om een andere smaak te kiezen.

Ten eerste: plannen! Wanneer er een bestelling voor 26 adressen wordt geplaatst (met verschillende oplagen), in september al, waarom krijg ik dan toch op 3 oktober een DHL mail met maar 1 afleveradres voor alle 1450 geschenkjes?! Ik heb direct aan de bel getrokken, maar anders was het hier al misgegaan. Dit had naar mijn mening eerder verstuurd moeten worden, dan was er nog tijd geweest een en ander recht te zetten. Ook vond ik het een gemiste kans dat ik ZELF aan de bel moest trekken om dit recht te zetten, anders hadden wij dus gewoon 1450 teleurgestelde collega's gehad! Ten tweede: rekening houden met de sector waar je levert. In dit geval in de sector Onderwijs een hele andere sector dan het standaard bedrijfsleven. De bestelling werd op 4 en 5 oktober afgeleverd, maar in een PostNL tijdvak tot 18:00. Er is geen enkele school die tot 18:00 open is, immers een schooldag eindigt dikwijls rond 15:00 en om 17:00 is een basisschool echt leeg. Hier werd niet over nagedacht, waardoor 4 scholen de presentjes niet op de afgesproken dag in huis hadden. Dit betekende voor hen grote teleurstelling op De Dag van De Leraar. Wij hebben halsoverkop bakkers in de buurt gebeld om taart af te leveren, maar dit was ook mosterd naar de maaltijd. Fortune Factory vond dat hen niets te verwijten was en deed ook niets om tot een oplossing te komen. Twee collega's zijn op hun vrije dag nog bezig geweest oplossingen te bedenken en o.a. met hun eigen auto naar de scholen gereden om chocola te brengen etc. We hebben hier toch een hele bittere nasmaak aan overgehouden.

Reactie FortuneFactory:

Wij vinden het enorm vervelend dat je ervaring met ons geen goede is geweest.
Het klopt inderdaad dat er het één en ander mis is gegaan met de verzending.
Hierop stuurde je inderdaad een e-mail, echter hadden we dit hiervoor al opgelost.
Dit werd ook aangegeven in het telefoongesprek met Pim. Daarnaast hebben we de betreffende dag juist alles in werking gezet om het op te lossen. Pim en Esmee hebben voortdurend aan de telefoon gezeten met DHL en hier netjes terugkoppeling op gegeven bij je collega. Wat betreft de communicatie omtrent de levertijden heb je meer dan gelijk. Wij willen je hiervoor bedanken en zullen in de toekomst dit advies toepassen. Pim zal nog contact opnemen voor een passende compensatie.

J. Blokland

Correcte afhandeling van het product. Afspraken goed nagestreefd.

Communicatie perfect

Mirella / stichting Initia

Super!
Snel
Service
Samen

Klantvriendelijk

Geef de klant aan wat je WEL hebt

ASML

Vriendelijk en behulpzaam bij het ontwikkelen van onze ingewikkelde eisen.

Veel verschillende mogelijkheden wat betreft de textstrookjes die in de cookies zitten.

Een optie om de pallet direct weer mee te nemen na aflevering zonder dat hier kosten voor worden gerekend. Zo kan de pallet meerdere keren hergebruikt worden.
Levering was meerdere keren vertraagd waardoor een eerste deadline niet is gehaald, hiervoor was de ingecalculeerde speling niet genoeg.

Reactie FortuneFactory:

Bedankt voor de reactie en verbeterpunten.
Wij hebben storing gehad met produceren waardoor wij de levertijd niet konden halen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling en proberen altijd een passende oplossing te zoeken.
Wij gaan met de verbeterpunten aan de slag!

Analogue Service Limburg

Prima toko. Ze doen wat ze beloven

Snelle reactie op extra wensen.

Maatvoering duidelijker. Ik begrijp dat de buitenmaten van een blik opgegeven worden, maar doe dat dan op een bruikbare plek, zoals de onderkant van de bodem of de bovenkant van het deksel, en niet zoals bij jullie de rolrand van het deksel. Daar heeft niemand iets aan. Ergo kreeg ik dus blikjes die net niet pasten.

CBO NWF

nee

nee

Groep Huyzentruyt NV

Vlotte en vriendelijke service met de klantendienst. Wel redelijk duur om een proefpakketje te krijgen en dan waren de kruidnoten nog over datum. Korte levertijd.

Reactie FortuneFactory:

Wanneer jullie een order plaatsen crediteren wij de kosten van de sample.
De tht is iets wat verkeerd is gegaan. Wij hebben een ruimte met allemaal samples en denk dat er een sample van vorig jaar gepakt is. Kunnen wij een nieuwe jullie kant op sturen? Wij horen het graag.