Uitstraling ontvangen producten
Originaliteit producten

Personeelsvereniging ABG

Het was de bedoeling 285 kokers met bloembollen te kopen voor de leden van onze personeelsvereniging. Het bleek dat de koker niet geheel gevuld kon worden met de bloembollen. Uiteindelijk werd... Het was de bedoeling 285 kokers met bloembollen te kopen voor de leden van onze personeelsvereniging. Het bleek dat de koker niet geheel gevuld kon worden met de bloembollen. Uiteindelijk werd voorgesteld een kistje te vullen met aan de ene kant een flesje wijn en aan de andere kant de bloembollen in een kleinere koker.

Toen bleek dat de kokers met bloembollen vullen geen succes zou zijn, werd meteen een alternatief bedacht.

De kwaliteit van de geleverde bloembollen is erg slecht! Sommigen waren al in de koker beschimmeld. Bij het merendeel is er alleen groen uit gekomen en geen bloem!

Van Ierssel

We vonden de 1,5 meter geluk leuk maar de teksten in de koekjes zijn echt heel slecht en deprimerend. En soms zaten er zelfs geen teksten in.

1,5 meter luckdown hebben wij het genoemd

Betere gezelligere teksten

Gemiddeld

Snelle reactie

Meerdere keren besproken wat de levertijd van product moest zijn, kregen het alsnog meer dan een week te vroeg. Dit werd 'doorgegeven' maar werd verder niks mee gedaan.

Personeelsvereniging VHL Leeuwarden

Heb ruim 8 weken van te voren paaseitjes besteld en betaald. Toen 4 weken niets gehoord en kreeg melding dat 3 smaken paaseitjes er niet meer waren met een alternatief voorstel. Het voorstel was... Heb ruim 8 weken van te voren paaseitjes besteld en betaald. Toen 4 weken niets gehoord en kreeg melding dat 3 smaken paaseitjes er niet meer waren met een alternatief voorstel. Het voorstel was totaal niet wat we wilden dus heb een tegenvoorstel gedaan, bleek wat op de website stond niet eens meer leverbaar. Moest toen voor de 3e keer de bestelling aanpassen. Ging dik 2 weken overheen door geen reactie vanuit geluk.com. uiteindelijk weer moeten bellen om te vragen wanneer de bestelling zou komen en die kwam uiteindelijk super last minute. Bestelling bleek niet te kloppen, had smaken gekregen die ik niet had besteld. Kreeg vervolgens ook nog het advies eerder te bestellen dan enkele weken van te voren terwijl ik juist al dik 8 weken van te voren had besteld! Slechte service, slechte bereikbaarheid via de mail. Service aan de telefoon was vriendelijk en hielp wel. Erg jammer dat de schuld op de klant wordt afgeschoven. Wat niet beschikbaar is ook gewoon niet op de website zetten!

Service aan de telefoon is goed. Vriendelijke mensen.

Laat klanten niet weken wachten op reactie, reageer op je mail, reageer op een klacht in de mail, zet op de website datgene wat je ook echt kan leveren ipv dat je als klant maar mazzel moet hebben... Laat klanten niet weken wachten op reactie, reageer op je mail, reageer op een klacht in de mail, zet op de website datgene wat je ook echt kan leveren ipv dat je als klant maar mazzel moet hebben dat jouw al betaalde order ingekocht kan worden, lever dan ook de juiste producten. Wijs niet naar de klant dat er maar eerder besteld had moeten worden als 2 maanden van te voren dit al is gedaan.

Bewonerscommunicatie

Snelle service en leuk product

Veluwse Onderwijsgroep VC Walterbosch

Ik heb een goed gevoel bij mijn bestelling en levering.

denken met je mee

prima verzorgd, geen verbeterpunten of tips

Suzlon Energy Limited

Goed geregeld. Snel en makkelijk, maar wel gepersonaliseerd

Het toevoegen van eigen logo, en met de mogelijkheid tot toevoegen van kaartje

Bert de Boorder

Kort en krachtig: Supergoed

Uitgebreid assortiment en leuke items

de Zonnebloem afdeling Santpooort-Driehuis

Ruim aanbod van cadeau-artikelen in verschillend prijsklassen. Ik zou zegggen: voor elk wat wils.

Zeer klantvriendelijk en behulpzaam.

Bij cadeaus zoals bloembollen: lever een gebruiksaanwijzing mee en een beschrijving van de inhoud. Voor veel mensen was het een raadsel hoe ze ermee moesten omgaan.

Serena

Op tijd geleverd maar de koekjes waren erg oud en waarschijnlijk overdatum. Iedereen klaagde hierover, wat ik wel jammer vond, want dit verpeste nogal mijn goede intenties voor de groep...

Snel geleverd.

Geen oude koekjes leveren. Verse koekjes zijn gewenst.

Reactie FortuneFactory:

Hoi Serena,
Hoi Serena,
Jammer om te horen dat onze fortune cookies niet in de smaak zijn gevallen, normaliter is dit niet onze ervaring met deze cookies. We willen je graag tegemoet komen. Feedback van klanten vinden we namelijk erg belangrijk. Stuur een mailtje naar marketing@geluk.com. Dan gaan we samen op zoek naar een passende oplossing.
Groet,
Jop – Fortune Factory