Service & klantvriendelijkheid
Website
Hygiëne
Faciliteiten

HEINEKEN

Echt een parel in het mooie Beemster. Gastvrij en zeer flexibel met mooie kamers en goede faciliteiten voor een teamdag

Dennis & Francis

Wat een feestje is Fort Beemster! Genieten met een grote G.
Speciale dank aan gastvrije Bob, hij zorgde dat ons 25 jaar samenzijn nog bijzonderder werd.

Lydia

Schrik!
Op de website wordt gezegd dat het aantal bezoekers wordt gedoseerd door zogenaamde "slottijden".
Dus durfden we het toch aan de sauna te bezoeken. Wij werden bij aankomst (...
Schrik!
Dus durfden we het toch aan de sauna te bezoeken. Wij werden bij aankomst ( 19.00) daarom onaangenaam verrast door de enorme drukte, drukker dan we vóór de Corona hebben gezien! We hebben overwogen om weer weg te gaan maar zijn toch gebleven. Gelukkig werd het in de loop vd avond rustiger en hebben we toch kunnen genieten. Wel verontrustend en teleurstellend.

Reactie Fort Resort Beemster:

Geachte mevrouw Terra, Beste Lydia,
Hartelijk dank voor uw bericht en de genomen moeite om ons van feedback te voorzien.
Bij het lezen van uw feedback ben ik enorm geschrokken, omdat wij...
Geachte mevrouw Terra, Beste Lydia,
Bij het lezen van uw feedback ben ik enorm geschrokken, omdat wij hier heel secuur en met veel aandacht mee omgaan.
Wij willen u geen onveilig gevoel laten ervaren, we willen juist veel ruimte en rust creëren.
Wij hebben de tijdsblokken met veel zorg gemaakt en houden dit continu in de gaten, zo houden wij bijvoorbeeld ook rekening met het weer.
Helaas hebben wij echter niet 100% invloed op wanneer bijvoorbeeld onze gasten daadwerkelijk uitchecken e.d.
Gelukkig heeft u het verloop van de avond anders ervaren en hoop ik dat u toch ziet dat wij de voorzorgsmaatregelen uiterst serieus nemen.
Met plezier kijken wij er naar uit om u weer te mogen verwelkomen.
Hartelijke groet,
Chantalle van den Kommer

Mohammad

I am a long term client of FB. Visited at the end of Jul 20. You pay the full price of the weekend but can only stay 6.5 hours, promoted as "you will have lots of privacy". I found the price way too... I am a long term client of FB. Visited at the end of Jul 20. You pay the full price of the weekend but can only stay 6.5 hours, promoted as "you will have lots of privacy". I found the price way too expensive when the SPA was very busy (like in no corona times, on a weekend), people hugging and shaking hands and no social distancing at all except in the pools where only a certain number of people are allowed. Overall it didn't feel safe, because of too many people close to us and no rules checking from employees. Disappointing.

Monica

Visit end of July 2020

S

Vandaag geweest, sinds het begin van Corona niet meer geweest. We dachten I.v.m de huidige maatregelen en het inboeken in tijdblokken, het zal niet erg druk zijn!! Tot onze verbazing was het zeer... Vandaag geweest, sinds het begin van Corona niet meer geweest. We dachten I.v.m de huidige maatregelen en het inboeken in tijdblokken, het zal niet erg druk zijn!! Tot onze verbazing was het zeer druk, hadden wij niet verwacht. Toch wel een beetje verbaasd, en niet blij mee.

Eva

S ochtends vroeg gebeld dat ik plotseling geveld ben door een verkoudheid en dat ik door de situatie rondom Corona dus niet mag komen om te voorkomen dat ik
eventueel andere gasten zou...
eventueel andere gasten zou besmetten. Er was geen mogelijkheid tot verplaatsen of annuleren, dus ik ben mijn 200 euro nu kwijt. Echt belachelijk! Totaal geen flexibiliteit in deze tijd. Het antwoord dat ik hierover kreeg was dat ‘ze geen rekening hoeven te houden met annuleringen door eventuele Corona’ Wauw. Dat is wel erg makkelijk
zakken vullen en niet flexibel en menselijk in deze tijd. Dus pas op met reserveren en betaal liever achteraf. Dat kan blijkbaar via zoover of tripadvisor (zag ik later) en dan had ik mijn geld nog gewoon gehad.

T.de Vries

Heerlijk weekend gehad bij het Fort, ondanks de Corona, heerlijk gegeten en gedronken. Ook verwend door het personeel, gewoon door hun gastvrijheid en passie, blij dat het weer kan in deze rare... Heerlijk weekend gehad bij het Fort, ondanks de Corona, heerlijk gegeten en gedronken. Ook verwend door het personeel, gewoon door hun gastvrijheid en passie, blij dat het weer kan in deze rare tijd. Ons 25-jarig huwelijksdag is onverwachts top geweest. Komen zeker nog eens terug.

Ronald trock

Wat een slecht kerst gevoel. Bij het fort had om vijf uur gereserveerd was iets vroeger ik denk kan ik nog de opgieting mee maken Maar ik werd gewoon weg gestuurd. Terwijl er mensen uit de... Wat een slecht kerst gevoel. Bij het fort had om vijf uur gereserveerd was iets vroeger ik denk kan ik nog de opgieting mee maken Maar ik werd gewoon weg gestuurd. Terwijl er mensen uit de sauna weg gingen Heb een jaarkaart maar dat is dan ook wel de laatste geweest Ben zeer teleurgesteld wat een kerst gedachten

Reactie Fort Resort Beemster:

Beste meneer Trock,
Wij vinden het ontzettend jammer dat u een slecht kerst gevoel heeft gekregen, omdat u niet vóór 17.00 uur werd toegelaten.
De kerstvakantie is de drukste periode van...
Beste meneer Trock,
De kerstvakantie is de drukste periode van het jaar, maar door het zorgvuldig bewaken van de aantallen proberen wij rust en kwaliteit voor een ieder te waarborgen.
U zult begrijpen dat wij helaas voor niemand een uitzondering kunnen maken.
Onze receptioniste heeft u telefonisch bij reservering duidelijk doorgegeven dat u vanaf 17.00 uur van harte welkom was. Uiteindelijk heeft u ervoor gekozen toch voor de aangegeven tijd heen te gaan.
Helaas konden we u rond 16.15 uur niet binnenlaten omdat het op dat moment nog vol was.
Wij hopen dat u alsnog een fijne kerst heeft gehad en wij zien er naar uit u binnenkort weer te mogen ontvangen in ons mooie Fort!

Robbert Zoon

Ik heb aardig wat sauna's bezocht in Nederland afgelopen 30 jaar maar Fort Resort Beemster heeft me echt aangenaam verrast. Naast de geweldige services, comfort en diversiteit heb ik ook echt een... Ik heb aardig wat sauna's bezocht in Nederland afgelopen 30 jaar maar Fort Resort Beemster heeft me echt aangenaam verrast. Naast de geweldige services, comfort en diversiteit heb ik ook echt een paar nieuwe unieke ervaringen meegemaakt. Een sauna in een Unesco fort, het grote buitengedeelte met natuurvijver, het afkoelen met sneeuw en het zoutbad waar je makkelijk blijft drijven. Misschien is Fort Resort Beemster wel de meest bijzondere sauna ooit...