Service & klantvriendelijkheid
Website
Hygiëne
Faciliteiten

Fam. de Boer

We mochten een prachtig feest vieren bij het resort. De locatie was prachtig en de verzorging top!

Maia

Op 19 juli de heetste dag van het jaar was fantastisch, ook een hele fijne massage van Johan, top masseur!!!

Yvonne

Super relaxed!

Reactie Fort Resort Beemster:

Fijn dat u zo heeft genoten! Tot ziens weer :-)

Groenhart Group

Zaterdag 4 juni ons 100 jarig jubileumfeest gevierd bij Fort Beemster. Ontzettend genoten, prachtig weer dus de locatie was super zo op het terras. Heerlijk gegeten en gedronken, alleen maar blije... Zaterdag 4 juni ons 100 jarig jubileumfeest gevierd bij Fort Beemster. Ontzettend genoten, prachtig weer dus de locatie was super zo op het terras. Heerlijk gegeten en gedronken, alleen maar blije gezichten gezien en achteraf vele positieve reacties ontvangen.
Het was in 1 woord TOP!

GEWELDIG!
DANK!
Met plezier een volgende keer!

Fam. Loen

Bedankt voor de gastvrije en soepele ontvangst en support van ons feest afgelopen 18 juni! Het personeel was hartelijk maar professioneel en dacht met ons mee. Het eten was verrukkelijk, de ruimte... Bedankt voor de gastvrije en soepele ontvangst en support van ons feest afgelopen 18 juni! Het personeel was hartelijk maar professioneel en dacht met ons mee. Het eten was verrukkelijk, de ruimte aangenaam.
Alles bij elkaar heeft het zeker bijgedragen aan een grandioos feest!

Super om te lezen.
Heel graag gedaan.
Met plezier kijken wij er naar uit om jullie weer te mogen verwelkomen!

Peter Paulsen/ HEMA B.V.

Top vergaderlocatie

Hartelijk dank!
Graag tot ziens.

Jacqueline Haakman

Gisteren een dagje ford Beemster gepland. Prachtige locatie en geweldige welness beleving. Maar helaas liep de dag niet zoals gepland. Ik had de pech dat bij het afkoelen ( douche gedeelte buiten)... Gisteren een dagje ford Beemster gepland. Prachtige locatie en geweldige welness beleving. Maar helaas liep de dag niet zoals gepland. Ik had de pech dat bij het afkoelen ( douche gedeelte buiten) er een tegel was die wat aanslag had en ik daardoor uitgleed en mijn teen een flinke optater kreeg. Gelijk gaan koelen met mijn voet en de saunameester ervan op de hoogte gesteld als waarschuwing voor andere gasten. Deze reageerde direct door het te melden bij de technische dienst....de manager werdt ook op de hoogte gesteld en zou ons even komen opzoeken. Lang gewacht en uiteindelijk niemand gezien. Bij de kassa vonden de meiden dit heel sneu dus wilde zij mij en mijn vriendin tegemoetkomen wat natuurlijk erg aardig en klantvriendelijk is ( tenslote was het om 13.30 gebeurt en om 15.00 stonden wij alweer bij de kassa. Eigenlijk 2 opgietingen gehad en voor de rest geen sauna gezien. Het meisje bij de kassa was op de hoogte dat er iets was gebeurt maar een collega( de mevrouw van het spa gedeelte) had aan de manager laten weten dat het niet gebroken was.. nou na een bezoek aan het ziekenhuis was het dus WEL GEBROKEN!!! Ik vindt het jammer dat de manager niet de tijd en moeite heeft genomen om ons even te woord te staan. In eerste instantie een voucher gekregen met de 2de pers gratis en dat voelde dus niet goed. Nadat ik dat met iemand van de receptie had besproken hebben ze 1x entree van de prijs afgehaald en ook de voucher gegeven. Wat ik nu dus hiermee wil zeggen is dat de meiden van de receptie de dame van de spa en de Saunameester zich zeer klantvriendelijk hebben opgesteld als zij dat niet hadden gedaan dan was ik nooit meer terug gekomen. De manager daar ben ik zeer teleurgesteld in ,als manager moet je de problemen oplossen en in dit geval de klant tegemoetkomen en de moeite nemen om even het gesprek aan te gaan. In ieder geval de klant serieus nemen. Dat is hier dus echt niet gebeurt want het was volgens die collega niet gebroken....Het is niet zo dat ik zelf niet heb opgelet waar ik loop...dit is het gevolg van aanslag op de tegels bij het buiten douchegedeelte....des al nietemin over een week of vier ( ik heb een eigen bedrijf en sta de hele dag op mijn benen) moet het al aardig genezen zijn en hebben we dus opnieuw geboekt. En dat is niet door toedoen van de manager maar van de rest van het personeel.....Want ook al heb je het als manager nog zo druk je neemt in dit geval gewoon even de tijd om het gesprek aan te gaan.

Reactie Fort Resort Beemster:

Hartelijk dank voor uw bericht & feedback!
Wij hopen jullie snel weer te mogen verwelkomen.

Rob Michalides en Marjolein Pen

Een bijzondere, prachtige locatie. Het feestelijk diner voor ons 26,5 jarig huwelijk, dat door Corona twee keer werd verplaatst ( met alle medewerking van Fort Resort Beemster) werd een bijzonder... Een bijzondere, prachtige locatie. Het feestelijk diner voor ons 26,5 jarig huwelijk, dat door Corona twee keer werd verplaatst ( met alle medewerking van Fort Resort Beemster) werd een bijzonder diner-dansant voor 60 personen. De samenwerking met bloemist, band en zanger was prima, het diner voortreffelijk, bediening en keuken uitmuntend. Gastheer Kevin regelde alles perfect. We hebben een prachtig feest gehad. De overnachting is bijzonder in het fort, evenals het ontbijt.

Reactie Fort Resort Beemster:

Fijn dat jullie zo genoten hebben!
Met plezier een volgende keer!

Erna slingerlandbakker

Heerlijke sauna met veel faciliteiten en fijne opgietingen, restaurant service matig, borrelplank met dikke vieze zalm en zonder de beschreven zoetzuur komkommer. daar iets van gezegd , maar er werd... Heerlijke sauna met veel faciliteiten en fijne opgietingen, restaurant service matig, borrelplank met dikke vieze zalm en zonder de beschreven zoetzuur komkommer. daar iets van gezegd , maar er werd niets mee gedaan. dat is echt een min punt

Reactie Fort Resort Beemster:

Hartelijk dank voor uw bericht en feedback.
Wij zullen dit meenemen.
Met plezier verwelkomen wij u graag weer.