Service & klantvriendelijkheid
Website
Hygiëne
Faciliteiten

T.de Vries

Heerlijk weekend gehad bij het Fort, ondanks de Corona, heerlijk gegeten en gedronken. Ook verwend door het personeel, gewoon door hun gastvrijheid en passie, blij dat het weer kan in deze rare... Heerlijk weekend gehad bij het Fort, ondanks de Corona, heerlijk gegeten en gedronken. Ook verwend door het personeel, gewoon door hun gastvrijheid en passie, blij dat het weer kan in deze rare tijd. Ons 25-jarig huwelijksdag is onverwachts top geweest. Komen zeker nog eens terug.

Ronald trock

Wat een slecht kerst gevoel. Bij het fort had om vijf uur gereserveerd was iets vroeger ik denk kan ik nog de opgieting mee maken Maar ik werd gewoon weg gestuurd. Terwijl er mensen uit de... Wat een slecht kerst gevoel. Bij het fort had om vijf uur gereserveerd was iets vroeger ik denk kan ik nog de opgieting mee maken Maar ik werd gewoon weg gestuurd. Terwijl er mensen uit de sauna weg gingen Heb een jaarkaart maar dat is dan ook wel de laatste geweest Ben zeer teleurgesteld wat een kerst gedachten

Reactie Fort Resort Beemster:

Beste meneer Trock,
Wij vinden het ontzettend jammer dat u een slecht kerst gevoel heeft gekregen, omdat u niet vóór 17.00 uur werd toegelaten.
De kerstvakantie is de drukste periode van...
Beste meneer Trock,
De kerstvakantie is de drukste periode van het jaar, maar door het zorgvuldig bewaken van de aantallen proberen wij rust en kwaliteit voor een ieder te waarborgen.
U zult begrijpen dat wij helaas voor niemand een uitzondering kunnen maken.
Onze receptioniste heeft u telefonisch bij reservering duidelijk doorgegeven dat u vanaf 17.00 uur van harte welkom was. Uiteindelijk heeft u ervoor gekozen toch voor de aangegeven tijd heen te gaan.
Helaas konden we u rond 16.15 uur niet binnenlaten omdat het op dat moment nog vol was.
Wij hopen dat u alsnog een fijne kerst heeft gehad en wij zien er naar uit u binnenkort weer te mogen ontvangen in ons mooie Fort!

Robbert Zoon

Ik heb aardig wat sauna's bezocht in Nederland afgelopen 30 jaar maar Fort Resort Beemster heeft me echt aangenaam verrast. Naast de geweldige services, comfort en diversiteit heb ik ook echt een... Ik heb aardig wat sauna's bezocht in Nederland afgelopen 30 jaar maar Fort Resort Beemster heeft me echt aangenaam verrast. Naast de geweldige services, comfort en diversiteit heb ik ook echt een paar nieuwe unieke ervaringen meegemaakt. Een sauna in een Unesco fort, het grote buitengedeelte met natuurvijver, het afkoelen met sneeuw en het zoutbad waar je makkelijk blijft drijven. Misschien is Fort Resort Beemster wel de meest bijzondere sauna ooit...

M.e.A

Een woord: Heerlijk!

N Vos -Wijnberge

Dit weekend voor het eerst mee gedaan aan Beemster Amusant ,wat een super leuke en lekkere beleving was ..Met school bussen naar 6 restaurants in de Beemster , wat een geslaagde dag. Dit weekend voor het eerst mee gedaan aan Beemster Amusant ,wat een super leuke en lekkere beleving was ..Met school bussen naar 6 restaurants in de Beemster , wat een geslaagde dag.
Daarna heerlijk overnacht in het hotel en de volgende dag een verwen dagje sauna .
Dus ja ik geeft alles gewoon een 10 , kan niets negatiefs bedenken .
Personeel top . locatie top , hygiene top , en vooral de sfeer in dit resort is super top . dus ook een pluim voor de eigenaar :)

L. Koopman

Ultieme beleving

Cl Slort

Fantastische dag gehad!

Reactie Fort Resort Beemster:

Wat fijn om te horen dat u onze faciliteiten, restaurant gastvrijheid en hygiene zo goed beoordeeld! Graag zouden we van u vernemen wat uw ervaring met onze website is.
Miste u informatie of is...
Miste u informatie of is het u niet gelukt online te reserveren. Om onze dienstverlening ook digitaal te optimaliseren kom ik graag met u in contact zodat we het beter kunnen maken.
Alvast dank voor uw moeite.

Van velden

Super fijne dagen gehad. Mooi hotel, fijn personeel, heerlijk gegeten en fijne sauna! Absolute aanrader