Alles was prima verzorgd, het enige minpuntje was dat de informatie over het verzenden en afleveren van de bestelling niet op de website werd aangepast tot nadat de bestelling was afgeleverd.

T Kleijne

Ja, ja en ja

Marloes / TIG

Hele fijne ervaring. Voor onze kerstpakketten van afgelopen jaar! Ontzettend goede service en mooi samengesteld. Ik kan dit bedrijf zeker aanbevelen, zo zou iedereen moeten ondernemen.

Zeker en vast!

kathleen martens

Alle producten aanwezig; verpakking kan ik niet over oordelen, heb dit als cadeau laten afleveren bij een vriendin

Davy De Coeyere

Alle produkten waren aanwezig en zorgvuldig verpakt. Levering normaal verlopen. Een aanrader !!!

Hilde Aerts

Ik vond het vervelend dat de macarons in een doosje zaten zonder info over producent, over de smaken, ...
Ik vond het op die manier minder leuk om als cadeautje te schenken.

Reactie Foodbelgium:

Dag Hilde,

Bedankt voor uw feedback, we geven dit mee aan de producent. Een flyertje of stickertje met de smaak zou wel beter zijn.

Het klopt dat de verpakking geen geschenkverpakking is, maar dat hebben we ook niet vermeld. Hopelijk waren de macarons wel lekker, want het is een top product.

Mvg,
Bert

Hilda Beken

Al de producten waren aanwezig. Verpakking was zeer goed en was snel geleverd.

Etienne Peeters

Bestelling snel en correct verlopen.
Soms wat problemen ivm betaling,vooral met Paypal lukt het me niet.

Reactie Foodbelgium:

Beste,
Dank voor uw feedback, we gaan kijken of we de betaling via paypal kunnen vergemakkelijken.... Onze excuses voor het ongemak.
Mvg,
Bert