Contact
Levertijd
Productinformatie
Bezorging

V&V estate

Zeer vlotte site el levering top

Chi Cheung

Product is 1 dag later dan belooft ontvangen. Het betroft geen nieuw product, verpakking is open geweest en product is beschadigd. Dit had geen invloed op de werking en ik had het nodig, dus verder... Product is 1 dag later dan belooft ontvangen. Het betroft geen nieuw product, verpakking is open geweest en product is beschadigd. Dit had geen invloed op de werking en ik had het nodig, dus verder geen melding van gemaakt.

Tuin

Doen wat ze beloven!!

Grandi Vini (,mail was voor 3 keuken en bar)

Na ruim 1,5 jaar na het verkopen van ons restaurant nog steeds geen aanpassingen in uw contact gegevens en voor deze bestelling ook weer 4 mailtjes mogen ontvangen en dit is nummer 5. uw diensten... Na ruim 1,5 jaar na het verkopen van ons restaurant nog steeds geen aanpassingen in uw contact gegevens en voor deze bestelling ook weer 4 mailtjes mogen ontvangen en dit is nummer 5. uw diensten zijn goed, maar de omgang met gegevens, en het aanpassen ervan verdiend wel wat aandacht. Gaat u vast lukken.

Maison D. BVBA

Alles goed verlopen!

Kinderopvang Zien locatie Jabadoo

Ik heb in totaal meer dan 3 weken op het product geewacht en moest er 2 keer voor bellen om het te kunnen ontvangen.

z.yu

Erg handig en stevig