Contact
Levertijd
Productinformatie
Bezorging

Jan

Prima bedrijf voor eco artikelen

van de Vreede Bedrijfskleding

Snel en duidelijke info

Gooische Bierbrouwerij

Tja als de levering in drieën wordt geleverd zonder duidelijke communicatie (een deel lag bij het bezorgbedrijf) start je 3-0 achter. Toch is alles goed gekomen. Het bezorgbedrijf heeft een paar... Tja als de levering in drieën wordt geleverd zonder duidelijke communicatie (een deel lag bij het bezorgbedrijf) start je 3-0 achter. Toch is alles goed gekomen. Het bezorgbedrijf heeft een paar dagen later toch een en ander weer gevonden. Je blijft als bedrijf verantwoordelijk voor de prestatie van je onderaannemers!

Julia

Alles snel en netjes geleverd

Serneels Outdoor Concepts BV

De levertermijn van mijn bestelde producten was een ramp. Ik wachtte 1,5maand en dan nog konden de artikelen niet geleverd worden.. hopeloos. Echter nam ik contact op met de firma en werd ik per... De levertermijn van mijn bestelde producten was een ramp. Ik wachtte 1,5maand en dan nog konden de artikelen niet geleverd worden.. hopeloos. Echter nam ik contact op met de firma en werd ik per telefoon super begeleidt! In overeenstemming en tegemoetkoming werden andere artikelen (soortgelijk) aangeleverd zoals beloofd op de juiste moment/dag! In dit geval dus super opgelost waarvoor dank!

Nomi

Goed, helder, snel

Kalkman Zoetwaren

Problemen worden opgelost

Jolanda de Best

Beschadigd brievenbus gekregen,en netjes opgelost.

L . Dirkx

Ik miste een bouwtekening en gebruiksaanwijzing, al wijst het voor zich maar dan toch