Contact
Levertijd
Productinformatie
Bezorging

Prive

Goede evaring, wordt mooi en snel geleverd

Brisked styled weddngs

Wat een overzichtelijke website met mooie aanbiedingen. Het contact met de medewerkster verliep heel vriendelijk en snel. Ze heeft verstand van zaken. Een echte aanrader

Tanja

Prima, ook nadat DHL er een zootje van maakte met de levering werd dit door Focusgreen prima opgelost. Ik zou ze adviseren een andere vervoerder te nemen

Gemini

Snelle levering en beste prijs, dus prima zaken doen.

Dijkstra

Een duidelijke en informatieve site. De levering duurde iets langer dan verwacht.

Jan

Prima product, (te) hoge leveringskosten

garagebedrijf l de raaf bv

De Kleine Prins

Leuke aanbiedingen

Trees Moon

Bij elke bestelling kapotte lijst(en). Nieuwe wordt zonder problemen toegestuurd, maar op een gegeven moment wil ik gewoon 2 goede lijsten. Verpakking niet sterk genoeg naar mijn idee.

John ducarmon

Bij het bestellen werd een levertijd van een dag opgegeven wat voor mij een reden was om te bestellen, zat donderdag Koningsdag tussen, dus alle begrip, vrijdag naar jullie gebeld, excuses van de... Bij het bestellen werd een levertijd van een dag opgegeven wat voor mij een reden was om te bestellen, zat donderdag Koningsdag tussen, dus alle begrip, vrijdag naar jullie gebeld, excuses van de telefoniste maar de toezegging dat ik het zaterdag kon verwachten…zaterdag niets, maandag teruggebeld en kreeg dus te horen dat het pakje waarschijnlijk kwijt was geraakt. Dinsdag eindelijk ontvangen.
Levering was voor mij dus ondermaats, begrijp wel dat jullie hier ook weinig aan kunnen doen, maar toch.