Wendy

Mooi stoepbord, fijne (actie) prijs, snelle reactie via chat, snelle levering. Alleen beetje jammer dat DHL qua levering geen tijdvak heeft, maar de hele dag kan komen.

Correcte en stipte levering!!

Zeer tevreden, snelle levering.

Netjes telefonisch te woord gestaan door Focusgreen. Prima.

Alleen jammer dat DHL het pakket bij de buren had afgeleverd, op het verkeerde huisnummer dus.
Je zou toch denken dat...

Beste meneer / mevrouw,

Hartelijk dank voor het schrijven van uw review.

Jammer dat DHL het bij uw buren heeft afgeleverd. Dit hebben wij gemeld bij onze vervoerder.
Desondanks wensen wij u veel plezier met uw bestelling.

Mochten er nog vragen zijn horen wij het graag.

Focus Green.

museum De Vier quartieren

Zeer klantvriendelijke benadering en snelle levering conform afspraak

Kassarollen besteld

Sinval Holding BV

Pakket later geleverd dan beloofd. AvA.

Beste meneer,

Hartelijk dank voor het schrijven van uw review.

Zoals per email specifiek aan u toegelicht, is er bij een externe partij iets mis gegaan met de verzending van uw bestelling. Wij hebben geprobeerd op de snelst mogelijke manier bij u te leveren, door een zaterdaglevering te maken. Helaas is dit niet gelukt en is uw bestelling op maandag geleverd.

Desondanks nogmaals onze excuses.

Focus Green

Norbert

Prijs kwaliteit zeer goed! Snelle levering!
👌👍👍👍👍

Op de website kun je niet goed terugvinden wanneer een pakketje wordt bezorgd. In mijn geval was er tijdens mijn bestelling blijkbaar een storing waardoor mijn bestelling vertraging op liep. Daar...

Goedemiddag de heer / mevrouw,

Hartelijk dank voor het schrijven van uw review.
Uiteraard nogmaals onze excuses. Wij hebben geprobeerd contact met u te zoeken echter is het helaas niet gelukt om u te bereiken.
Door de samenloop van omstandigheden met de storing heeft dit geresulteerd dat u uw order niet tijdig heeft ontvangen.

Zou u wellicht telefonisch contact met ons op willen nemen zodat we wellicht nog iets voor u kunnen betekenen?
076 766 0039

Focus Green