Contact
Levertijd
Productinformatie
Bezorging

Nijhuis

Snelle goede levering! Kwam wel in meerdere pakketjes.

WELLNESST

Alles verliep vlot. Alleen zelf een account aanmaken op de website lukte niet omdat het mijn gegevens niet aanvaardde. Ik ben een Belgische ondernemer en het liep vast bij het invullen van mijn... Alles verliep vlot. Alleen zelf een account aanmaken op de website lukte niet omdat het mijn gegevens niet aanvaardde. Ik ben een Belgische ondernemer en het liep vast bij het invullen van mijn gegevens. De vakjes voor het adres waren niet duidelijk. en als Belgische ondernemer heb je geen kvk-nummer maar enkel een btw-nummer. Bij telefonisch contact met Focusgreen werd ik wel goed verder geholpen door een medewerker die dan de bestelling voor mij geplaatst heeft.

asia nails en spa

Snel bezorgd

Memento Mori uitvaartzorg Heerde.

Klant vriendelijk en zoeken voor een passende oplossing.

Trendy 10

Op zich prima, maar producten mogen beter verpakt worden. Mijn beide dozen waren helemaal gekneusd

Prive

Goede evaring, wordt mooi en snel geleverd

Brisked styled weddngs

Wat een overzichtelijke website met mooie aanbiedingen. Het contact met de medewerkster verliep heel vriendelijk en snel. Ze heeft verstand van zaken. Een echte aanrader

Tanja

Prima, ook nadat DHL er een zootje van maakte met de levering werd dit door Focusgreen prima opgelost. Ik zou ze adviseren een andere vervoerder te nemen

Gemini

Snelle levering en beste prijs, dus prima zaken doen.

Dijkstra

Een duidelijke en informatieve site. De levering duurde iets langer dan verwacht.