Informatie website
Advies
Prijs / kwaliteit verhouding

BAM International bv - Marianne de Klein

Zeer betrouwbare koerier.

Opvallend snelle reactie op aanvragen.

Partnion

Focus Koeriers regelt voor ons bedrijf de koeriersdiensten! Wij vragen een rit aan, deze wordt snel opgepakt, ingepland en geregeld. Altijd snel bevestiging en hoe last minute ook, het wordt altijd...

- Snelle klantvriendelijke service
- Direct (last minute) ritten kunnen regelen
- Komen gemaakte afspraken na

Hage

Erg goede communictaie bij afleveren. Netjes bellen dat ze onderweg zijn. Zeer vriendelijke koerier. Daar wordt je vrolijk van.

zeer vriendelijk en zeer goede communicatie

Boyd Schooneman (GP Groot brandstoffen en oliehandel)

Fijne flexibele club.

Flexibiliteit

NVT

ForumArt

Ronduit goed

Snel reaktie op vraag, prijs kwaliteit goed, korte termijn levering.

nee, voor ons werk het prima zo

Bas1955

Van A tot Z Prima !

Totaal goed op alle onderdelen

Ga zo door

Berlinda de Bruijn

Prima, in principe worden gemaakte afspraken altijd nagekomen. Reageren adequaat en snel.

Paul Sarebo

Positief, snelle service

snelheid is gewenst positief, en bevestiging bij uitlevering klant is positief.

soms prijs.... we moeten soms vergelijken om te weten, of de prijs oke is.... om eerlijk antwoord te geven.

Reactie Focus Koeriers:

Beste Paul, dank voor je positieve review. Ik zie dat je een aantal verre spoedritten hebt laten uitvoeren, die kunnen idd best in de papieren lopen. Ik zal jullie kilometer tarieven iets scherper in ons systeem zetten, alle kleine beetjes helpen. Ja toch?

Jongeren Op Gezond Gewicht

Focus beheert sinds november 2018 onze gehele voorraad promotiematerialen en verzorgt de handling en verzending ervan naar verschillende gemeenten in Nederland. Vanaf het begin (verhuizing) is de...

Zie hierboven: goed georganiseerd en gestructureerd, goed en snel bereikbaar, netjes, punctueel. Ze denken mee.

Ik zou niets kunnen bedenken, we zijn erg tevreden.

Noway

Goed, met 1 belletje geregeld

snelle actie, lage prijs

terug koppeling dat pakket bezorgt is

Reactie Focus Koeriers:

Beste Noway, bedankt voor de positieve review. Wat verbeterpunt betreft: We melden in principe alle zendingen real-time af per mail. Misschien doen we dit niet naar het emailadres dat je verwacht. Kan je even bellen? dan kijk ik of alle klantgegevens goed staan.