Informatie website
Reactiesnelheid op aanvraag
Advies
Prijs / kwaliteit verhouding

Peggy

Spoed opdracht. Werd meteen opgepakt. Dank!

Doen wat ze beloven, hele goede communicatie, zeer vriendelijke koeriers.

Geen verbeterpunten.

Tymtop

Heel goede,SNELLE service!wij werken samen al 2jaar,was nooit problemen

snelle levering

Oma Dee

Wordt altijd stipt afgeleverd

komen afspraken na vwb ophaal momenten, vrolijke koeriers.

de transport bestellingen via email zouden kunnen worden bevestigd. na verloop van tijd weet ik dat het altijd goed gaat, maar een mailtje ter bevestiging zorgt ervoor dat als iemand anders een... de transport bestellingen via email zouden kunnen worden bevestigd. na verloop van tijd weet ik dat het altijd goed gaat, maar een mailtje ter bevestiging zorgt ervoor dat als iemand anders een tranport bestelt dit ook weet

NOWOS B.V.

Goede service, accuraat en kan goed mee denken

Vrolijke bestuurders, goed en bereikbare klantenservice. Website duidelijk, lekker grote knoppen and goed dashboard.

geen idee

Vers en Vrij

Open en eerlijk bedrijf. Behulpzaam

Eerlijk, goedkoop, meedenkend

Online bestelling doorgeven geeft verwarring bij aantal dozen. Ik denk altijd dat ik meer doos laat afleveren dan de bedoeling is.

Jacqueline

Online een grote plant besteld die is bezorgd door Focus Koeriers. Goed telefonisch bereikbaar voor overleg over exacte bezorgtijd, vriendelijk en hulpvaardig en bezorging helemaal goed en op tijd!

Communicatie en vriendelijkheid

Alles top, kan niet beter.

WvM-Mobility - Delfgauw

Focus Koeriers levert de nieuwe elektrische scooters die wat verder weg moeten netjes en snel bij de klant af, een aanrader.

Snelheid en Prijs

mw Joan Severien

De eerste keer vervoer van e-bike naar en van vakantieadres is uitstekend bevallen

Communicatie; contact met koerier over aflevertijd; zorgvuldigheid van omgang met het te vervoeren product

ingrid Scholtz-Verhoek

Ik moest een belangrijk document naar Zuid -Afrika sturen en binnen een paar dagen is het in goede orde ontvangen. Wat heel bijzonder is, want het is een bijzonder chaotisch land. Uitstekende... Ik moest een belangrijk document naar Zuid -Afrika sturen en binnen een paar dagen is het in goede orde ontvangen. Wat heel bijzonder is, want het is een bijzonder chaotisch land. Uitstekende service van Focus! Ingrid Scholtz-Verhoek, Delft

goede organisatie, snelle reactie, heel vriendelijk

gewoon een uitstekend bedrijf!

Jet

Op tijd geleverd en super meegenomen in de aanloop. Prettige chauffeur, ging voorzichtig met mijn pakket om. Super!

Fijne communicatie. Vriendelijk!

Geen tips, vond het zeer goed.