Flowbo

Lena Beyhum

Professional en vriendelijk

Beste Lena,
Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Wij waarderen het dat je tijd hebt genomen om ons te beoordelen. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.
Beste Lena,
Mathilde van Flowbo BV

Bianca Van Kempen

Mooie producten, vriendelijke mensen

Beste Bianca,
Beste Bianca,
Mathilde van Flowbo BV

Anja Van Uffelen

Duidelijke communicatie over tijdstip levering.
Boom komt verzorgd aan.
We hebben deze nu een week en hij groeit snel.
Super kwaliteit!
Erg tevreden

Beste Anja,
Beste Anja,

Merel

Precies de boom ontvangen die ik in gedachten had toen ik hem bestelde :) super blij mee

Beste Merel,
Beste Merel,

Leo Wijnhoven

Nette prijs. Op tijd geleverd. Boompjes geen toppers. Even afwachten.

Beste Leo,
Beste Leo,
Bedankt voor jouw beoordeling. Wij waarderen het dat je tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Wat jammer om te horen dat je niet geheel tevreden bent met de bomen. Ik kan hier geen melding van terugvinden in ons systeem. Zou je hierover contact met ons willen opnemen?
We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Ria van Leeuwen

Correct en snelle levering

Beste Ria,
Beste Ria,

Ries

Duidelijke communicatie en boom is netjes geleverd. Goed verpakt en aardige chauffeur.

Beste Ries,
Beste Ries,

Marc

Op zich duidelijk in de communicatie en komen afspraken goed na. Product (boom) was niet geheel volgens verwachtingen.

Beste Marc,
Beste Marc,
Bedankt voor jouw positieve beoordeling. Wij waarderen het dat je tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Wat jammer om te horen dat de boom niet geheel volgens verwachting was. Zou je daarover contact met ons willen opnemen?
We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn.

Eric Peterse

Prima service en snelle en correcte levering

Beste Eric,
Beste Eric,